در حال بارگذاری ...

اعلام شرایط تمدید اعتبار ۴ ساله آزمون ورود به حرفه مهندسان در شرایط کرونایی

فرصت زمانی در نظر گرفته شده به هیچ عنوان قابل تمدید نیست و این بخشنامه شامل آزمون های ورود به حرفه مهندسی سایر سنوات نخواهد بود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره توسعه مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از شرایط تمدید اعتبار ۴ ساله آزمون ورودبه حرفه مهندسان در شرایط کرونایی خبر داد .

پیمان رحمتی گفت : با توجه به شیوع بیماری کرونا از اسفند ماه سال ۹۸ در سراسر کشور و تعویق برگزاری دوره های آموزشی و صدور پروانه اشتغال به کار برخی از متقاضیان ، دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان به منظور مساعدت با داوطلبان ، اعتبار قبولی این آزمون ها را در دو مورد تا پایان مردادماه امسال برای اخذ پروانه اشتغال کار تمدید کرد .

وی درتشریح دو مورد از آزمون ها اظهار داشت : مورد اول مربوط به متقاضیان اخذ پروانه اشتغال در رشته های عمران و معماری صرفا در صلاحیت اجرا در آزمون های آذر ماه ۹۲ ، خرداد و آبان ماه ۹۳ ، مردادماه ۹۴ است .

رحمتی ادامه داد : مورد دوم مربوط به متقاضیان اخذ پروانه اشتغال در کلیه رشته های مهندسی در صالحیت های (نظارت ، محاسبات و اجرا) در آزمون های بهمن ۹۴ ،شهریور و اسفند ۹۵ است .

رئیس اداره توسعه مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان یاد آور شد : فرصت زمانی در نظر گرفته شده به هیچ عنوان قابل تمدید نیست و این بخشنامه شامل آزمون های ورود به حرفه مهندسی سایر سنوات نخواهد بود .




مطالب مرتبط

سازمان ملی زمین و مسکن ۵۰۰ قطعه زمین جهت تخصیص به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در استان پیش‌بینی کرده است . در شهرستان ماهشهر ۲۵۶ نفر ، دزفول ۷۰۰ نفر و اهواز ۱۲۸ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در حال طی مراحل اداری برای دریافت زمین هستند .

|

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

|

در حال حاضر این اداره کل در حال تشکیل پرونده مدال آوران المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس جهت واگذاری زمین است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره امور حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : با اقدامات قضایی این اداره کل و دفاعیات مستدل و ...

|

در حال حاضر در راستای انجام عملیات ثبتی و اخذ سند ، تعداد ۱۰ هزار و ۲۴۵ فقره سند دیگر با کارگزار بخش خصوصی ثبت تحدید حدود و تهیه نقشه‌ های شمیم قرارداد منعقد شده که پیش بینی می شود تا پایان آذر ماه سال جاری اسناد مذکور نیز صادر شوند .

|

نظرات کاربران