در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف بیش از ۴ هکتار از اراضی ملی استان خراسان رضوی در خرداد ماه امسال

    ۱ پرونده در شهر مشهد در مجموع به مساحت ۱۷ هزار و ۶۱۲ مترمربع به ارزش ۳۵۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان بوده است . همچنین در شهرستان سبزوار طی یک مورد عملیات رفع تصرف عدوانی به متراژ ۳۰۰ مترمربع و ارزش ۷۵۰ میلیون تومان اموال بیت المال از چنگال متصرفان آزاد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از رفع تصرف بیش از  ۴ هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی به ارزش افزون بر ۴۴۲ میلیارد تومان در خردادماه امسال توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد .

    سیدعبدالمجید نژاد صفوی از رفع تصرف بیش از ۴ هکتار از اراضی ملی استان در خردادماه امسال توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد و گفت : یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی در خرداد ماه امسال موفق به بازپس گیری حدود ۴۱ هزار و ۶۱۲ مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی ۴۴۲ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان شده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به جزئیات این ۶ پرونده گفت : ۱ پرونده در شهر مشهد در مجموع به مساحت ۱۷ هزار و ۶۱۲ مترمربع به ارزش ۳۵۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان بوده است . همچنین در شهرستان سبزوار طی یک مورد عملیات رفع تصرف عدوانی به متراژ ۳۰۰ مترمربع و ارزش ۷۵۰ میلیون تومان اموال بیت المال از چنگال متصرفان آزاد شد .  

    نژادصفوی با بیان اینکه در شهرستان طرقبه شاندیز نیز ۴ مورد عملیات رفع تصرف در مجموع به مساحت ۲۳ هزار و ۷۰۰ مترمربع به ارزش ۸۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان منجر به آزادسازی اراضی ملی و بازگشت آن به بیت المال شده است . این اقدامات با حمایت مقامات محترم قضایی استان ، کمیته شناسایی حفاظت و پیشگیری شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی و دستگاه های عضو شورای حفظ حقوق بیت المال صورت گرفته است .

    نژاد صفوی اظهار امیدواری کرد که با همکاری مردم و دستگاه های مذکور ، این یگان به طور جدی تر به برخورد با متصرفان اراضی ملی بپردازد .

    وی در ادامه با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی این گونه گفت : شهروندان می توانند موارد تصرف ، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ یا تلفن ثابت ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ به یگان حفاظت گزارش دهند .




    مطالب مرتبط

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .

    |

    گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    نظرات کاربران