در حال بارگذاری ...
  • فروش اقساطی ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار واحد مسکونی مهر از ابتدای اجرای طرح تاکنون

    در سال جاری و در سه ماه نخست امسال ، ‌۱۳ هزار و ۹۴۷ واحد مسکن مهر ، فروش اقساطی شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات‌مدیره بانک‌مسکن از فروش اقساطی ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۵ واحد مسکن مهر از ابتدای اجرای طرح تاکنون خبر داد و سهم واحدهای مسکونی مهر فروش اقساطی شده امسال را ۱۳ هزار و ۹۴۷ واحد برشمرد .

    محمدحسن علمداری تازه‌ترین وضعیت فروش اقساطی مسکن مهر را توضیح داد .

    عضو هیات‌مدیره بانک مسکن با اشاره به اینکه در مجموع ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۵ واحد مسکن مهر ، فروش اقساطی و تعیین‌تکلیف شدند ، گفت : در سال جاری و در سه ماه نخست امسال ، ‌۱۳ هزار و ۹۴۷ واحد مسکن مهر ، فروش اقساطی شد .

    گفتنی است ، بر اساس اعلام محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ، هم‌اکنون کمتر از ۳۸ هزار واحد مسکن مهر در کشور باقی‌مانده است که در ماه‌های آتی و قبل از اتمام دولت تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد . طرح مسکن مهر طرحی است که از دولت نهم برنامه‌ریزی شد و طی دولت‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به اجرا درآمد و هم‌اکنون در مراحل پایانی قرار دارد .




    مطالب مرتبط

    تمام این واحدها متقاضی دارند و تقریبا ۱۵ سال است که این متقاضیان منتظر تکمیل واحدهای مسکن خود هستند . این پروژه‌ها با اعتبارات داخلی صندوق مسکن در حال تکمیل هستند و برآورد انجام شده برای تکمیل آن‌ها ۱۸ ماه است و اگر مشکلی پیش نیاید ، پروژه در موعد مقرر انجام می‌شود .

    |

    خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

    |

    یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

    |

    تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    نظرات کاربران