در حال بارگذاری ...

ثبت نام نزدیک به ۵۰۰۰ نفر در مرحله جدید طرح اقدام ملی مسکن استان لرستان

از مجموع ثبت نامی های جدید تاکنون استعلام سبز فرم (ج) ۲ هزار و ۲۵۵ نفر انجام و درخواست ۳۵۱ نفر رد شده و ۲ هزار و ۳۱۷ نفر در انتظار تایید استعلام هستند، ۱۱۰ نفر انصراف داده و عده ای نیز تایید نهایی یا اولیه شده اند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت : چهار هزار و ۸۴۲ شهروند این استان در مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که کار استعلام و بررسی پرونده آنها در دست انجام است .

کرم الهی در این خصوص افزود : پنجمین مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از روز چهارشنبه ۱۹ خرداد همزمان با سراسر کشور در شهرستان های بروجرد ، الیگودرز ، ازنا ، دورود و نورآباد آغاز شد . علاقه مندان به دریافت مسکن ملی در شهرهای یاد شده با مراجعه با سامانه طرح و مطالعه شرایط و ضوابط نسبت به ثبت نام اقدام کردند که در ازنا ۳۱۴ نفر ، الیگودرز ۳۹۵ ، بروجرد ۲ هزار و ۱۹۱ ، دورود یک هزار و ۸۱ و نورآباد ۸۶۱ نفر متقاضی این مسکن ها شده اند .

وی تصریح کرد : از مجموع ثبت نامی های جدید تاکنون استعلام سبز فرم (ج) ۲ هزار و ۲۵۵ نفر انجام و درخواست ۳۵۱ نفر رد شده و ۲ هزار و ۳۱۷ نفر در انتظار تایید استعلام هستند، ۱۱۰ نفر انصراف داده و عده ای نیز تایید نهایی یا اولیه شده اند .

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه سهم لرستان در اقدام ملی مسکن تاکنون بیش از ۱۰ هزار واحد تعیین شده است گفت : در مراحل قبلی طرح اقدام مسکن ملی نیز ۳۷ هزار و ۵۰۰ نفر در لرستان ثبت نام کرده بودند که بعد از پالایش حدود هشت هزار و ۳۰۰ نفر آنان واجد شرایط بود . تاکنون سه هزار و ۵۰۰ نفر در استان واریز ۴۰ میلیون تومان وجه اولیه طرح مسکن ملی را انجام داده اند ، کار ساخت و ساز واحدها در خرم آباد و بروجرد شروع شده و برای مابقی شهرستان های استان در مرحله طراحی و جانمایی است .

وی مبنای انتخاب شهرها برای نام نویسی جدید را تعداد متقاضیان مراحل ثبت نام قبلی و تامین زمین اعلام کرد و گفت : همچنین مبلغ ۴۰ میلیون تومان وجه اولیه از آن دسته متقاضیانی که پیامک تایید نهایی را دریافت کرده اند تا زمان تامین زمین مناسب ، دریافت نخواهد شد چرا که تا جانمایی مناسب طرح ، نمی توان مبالغی از مردم دریافت کرد .




مطالب مرتبط

از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از بهره برداری سه هزار واحد مسکونی شهری و روستایی طی ماه‌های آینده به متقاضیان طرح نهضت ملی ...

|

نظرات کاربران