در حال بارگذاری ...

افتتاح ۹ پروژه حوزه بازآفرینی شهری سمنان

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در ادامه سفرهای استانی خود وارد سمنان شد .

مهدی عبوری دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در ابتدای حضور در سمنان در آیین افتتاح همزمان هشت باغ راه در محلات هدف بازآفرینی شرکت کرد و سپس به بازدید از پروژه‌های در حال ساخت حوزه بازآفرینی و پروژه اقدام ملی مسکن حکیم الهی پرداخت .

شرکت در مراسم بهره‌برداری از پیاده راه خیابان امام (ره) سمنان بخش بعدی سفر رئیس هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران بود .

حضور در جلسه رونمایی از  کتاب محله‌های تاریخی شهر سمنان بخش پایانی برنامه کاری معاون وزیر راه و شهرسازی در این سفر یک روزه است .




مطالب مرتبط

وزیر راه و شهرسازی همواره بر همکاری با شهرداری‌ها تاکید دارد و از شهرداری‌ها به عنوان شرکای راهبردی وزارت راه و شهرسازی یاد می‌کند . در دولت سیزدهم همکاری و ارتباط تنگاتنگی بین شرکت بازآفرینی شهری ایران و شهرداری‌های سراسر کشور به وجود آمد و در این دوره شهرداری‌ها با ...

|

راهکار رفع معضل این مناطق ، جلوگیری از مهاجرت نیست، چراکه مهاجرت همواره وجود داشته و نمی‌توان کسی را مجبور کرد در جایی که تمایل ندارد ، زندگی کند . راهکار این معضل مدیریت و کنترل آن است که در دهه‌های گذشته این کار انجام نشده است و امروز شاهد گسترش محلات کم‌برخورداریم .

|

در حال حاضر ۷۴ هزار هکتار بافت فرسوده (بافت میانی) ، ۵۹ هزار سکونتگاه غیررسمی و حاشیه‌ای و ۳۲ هزار بافت فرسوده تاریخی در کشور شناسایی شده است .

|

قرار است امسال به شکل سازمان یافته حلقه‌های میانی را شناسایی کرده و به آن‌ها آموزش‌های لازم داده شود تا بتوانند به عنوان پلی میان ساکنان بافت‌های فرسوده و سرمایه‌گذاران عمل کرده و آن‌ها را به نوسازی تشویق کنند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار ، پیگیری تحقق مصوبات ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در دولت سیزدهم را از جمله ...

|

نظرات کاربران