در حال بارگذاری ...
  • بررسی پرونده های شهرسازی ۵ شهر استان همدان در کمیسیون ماده پنج

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از بررسی پرونده های شهرستان های فامنین ، اسدآباد ، نهاوند ، تویسرکان و رزن در کمیسیون ماده پنج خبر داد .

    مسعود شاه محمدی از بررسی پرونده های شهرستان های فامنین ، اسدآباد ، نهاوند ، تویسرکان و رزن در کمیسیون ماده پنج خبر داد . در این جلسه پرونده های شهرستان نهاوند طرح بازآفرینی محله پاقلعه و میدان توحید و اجرای طرح اقدام ملی این شهرستان بررسی و دستور پیگیری آنها صادر شد .

    شاه محمدی افزود : در رابطه با پرونده های شهرستان رزن پروژه اصلاح خط پروژه بلوار شمالی این شهرستان تحلیل و بررسی شد .

    سرپرست معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در پایان در رابطه با پروژه های شهرستان اسدآباد و فامنین خاطرنشان ساخت : پرونده طرح اقدام ملی شهرستان اسدآباد در دست اجرا و پرونده طرح بازافرینی (میدان وحدت) شهرستان فامنین مورد بررسی قرار گرفت .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از تصویب طرح تفصیلی شهر شیروان در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت : هرگونه خرید و فروش ، تنظیم اسناد صلح ، نقل و انتقال و فروش امتیاز پروژه‌های اقدام یا ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با شهردار و رییس شورای شهر تهران از موافقت مشروط با افزایش تراکم پروژه ...

    |

    جایگاه کمیسیون ماده پنج در استان کاملاً مشخص است لذا هر تصمیمی که در این کمیسیون گرفته می‌شود تمام اعضا و دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای کامل آن هستند .

    |

    تاکنون دو شهر از ۴۸ شهر استان دارای بسته تشویقی شهرسازانه شده اند و انتظار داریم سایر شهرهای استان نیز مستندات خود را به دبیرخانه شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران جهت تصویب و طی فرایندهای قانونی ارائه کنند .

    |

    نظرات کاربران