در حال بارگذاری ...

افتتاح ۵۱۲۳۰ واحد مسکونی طرح های اقدام ملی و مسکن مهر در سراسر کشور با حضور رئیس جمهور

جمع کل ارزش سرمایه گذاری پروژه هایی که در حوزه مسکن فردا توسط رئیس جمهور افتتاح می شود ۲۲۶۹۴ میلیارد تومان است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فردا با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور ۵۱۲۳۰ واحد مسکونی شامل طرح های اقدام ملی ، مسکن مهر در سراسر کشور افتتاح می شود .

فردا دوشنبه ۲۱ تیرماه ۵۱۲۳۰ واحد مسکونی شامل ۲۸۵۱۸ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن مشتمل بر پروژه های "انبوه سازی" و "واگذاری گروهی زمین"،واحدهای مشارکت شده با بخش خصوصی و واحدهای نوسازی شده در محلات هدف بازآفرینی شهری در سراسر کشور به بهره برداری می رسد و به متقاضیان واگذار خواهد شد .

بنابر این گزارش افتتاح ۲۲۷۱۲ واحد مسکونی طرح مسکن مهر ، افتتاح ۶۱ پروژه زیربنایی و روبنایی در طرح های مسکن از دیگر طرح های قابل افتتاح توسط رئیس جمهور است .

یادآوری می شود جمع کل ارزش سرمایه گذاری پروژه هایی که در حوزه مسکن فردا توسط رئیس جمهور افتتاح می شود ۲۲۶۹۴ میلیارد تومان است .




مطالب مرتبط

تاکنون بیش از ۵۰ حق برای مالکان واحدهای فرسوده احصا شده است و اعضای شورای شهرها می‌توانند به سبب تعامل و ارتباط نزدیکی که با شهروندان دارند آن‌ها را با این حقوق آشنا کنند . از سوی دیگر از اعضای شورای شهرها انتظار می‌رود در برابر مسئولانی که ممکن است حاضر به اجرای قوانین ...

|

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

شهر نطنز یکی از مراکز تاریخی ، فرهنگی ، مذهبی و گردشگری است که توانسته زیبایی‌ها و جاذبه‌های فراوانی را برای گردشگران ایجاد کند که یکی از این جاذبه‌ها ، مراکز خرید و بازارهای سنتی است، لذا اجرای اقدامات ویژه در حوزه بازآفرینی شهری برای این شهرستان بسیار حائز اهمیت است .  

|

نظرات کاربران