در حال بارگذاری ...

پیشرفت فیزیکی ۸۴ درصدی پروژه ساخت بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین

در این بیمارستان فضای لازم برای بخش های درمانگاه ، اورژانس ، رادیولوژی ، آزمایشگاه ، مراقبت های ویژه ، بستری ، جراحی ، مراقبت‌های ویژه ، زنان و زایمان و کودکان پیش‌بینی شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی با سفر به استان مرکزی از روند ساخت بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین بازدید کرد .

علی نبیان در بازدید از پروژه ساخت بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین ، گفت : تکمیل این بیمارستان برای نیمه اول امسال برنامه ریزی شده است .

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی با اشاره به مساحت حدود ۳۲ هزار مترمربعی که بیمارستان خمین در آن ساخته شده است ، افزود : بیمارستان خمین که در دو ساختمان ۴ و ۲ طبقه ساخته می شود ، دارای نزدیک ۱۲ هزار مترمربع زیربنا است.

معاون وزیر راه و شهرسازی به ویژگی‌های معماری بیمارستان خمین نیز اشاره کرد و گفت : در این بیمارستان فضای لازم برای بخش های درمانگاه ، اورژانس ، رادیولوژی ، آزمایشگاه ، مراقبت های ویژه ، بستری ، جراحی ، مراقبت‌های ویژه ، زنان و زایمان و کودکان پیش‌بینی شده است .




مطالب مرتبط

احداث این بیمارستان از سال ۱۳۸۷ آغاز شده است و تسهیلات اخذ شده از ظرفیت ماده ۵۶ قانون الحاق این پروژه بیمارستانی با پیگیری سازمان مجری به مبلغ ۳۰۰میلیارد تومان تصویب شد .

|

بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری در مراحل پایانی تکمیل قرار دارد و برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان در نیمه دوم امسال تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود . 

|

احداث این بیمارستان به صورت مشارکتی و با اعتبارات سازمان برنامه و بودجه در حال انجام است . اراضی این بیمارستان نیز به شکل تهاتر اراضی و املاک شهر پرند تامین شده است .

|

سازمان مجری از بدو تاسیس تاکنون تکمیل و تحویل ۴۴۸ پروژه عمرانی در زیربنای ۳ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۳۲۹ مترمربع و ۴۰ طرح پژوهشی را انجام داده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت از اجرا و تکمیل برخی طرح‌های ...

|

نظرات کاربران