در حال بارگذاری ...
  • بهره‌برداری و شروع عملیات اجرایی پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با حضور وزیر راه و شهرسازی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در ماه‌های پایانی دولت دوازدهم ، مراسم بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با اعتبار ۱۰۶۰ میلیاردتومان با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود .

    در مراسم بهره‌برداری و شروع عملیات اجرایی پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ، از مجتمع فرهنگی و هنری ملارد با هزینه ۱۱۰ میلیاردتومان ازمحل اعتبارات عمرانی- استانی که در سال‌های ۹۹ و امسال احداث و تکمیل شده است و برای ۱۰۰ نفر اشتغال‌‌زایی ایجاد کرده است ، بهره‌برداری می‌شود . همچنین مجتمع فرهنگی هنری نسیم‌شهر که توسط اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران در دست تکمیل است مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. برای مجتمع فرهنگی-هنری نسیم‌شهر تاکنون ۷۰ میلیاردریال هزینه شده که برای تکمیل به رقمی بالغ بر ۴۰ میلیاردریال نیازمند است . پیشرفت فیزیکی پروژه هم‌اکنون ۷۰ درصد است و در صورت تامین هزینه مورد نیاز تا پایان هفته دولت برای امسال تکمیل خواهد شد.

    مجتمع فرهنگی هنری شهری ری نیز در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ‌زنی و تجهیز کارگاه خواهد شد . مجتمع فرهنگی هنری شهر ری امسال آغاز شده است و هزینه اجرای این پروژه ۱۷۶ میلیارد ریال است که پیش‌بینی شده برای ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد کند. بنا بر اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ، مجتمع فرهنگی هنری قدس از دیگر پروژه‌هایی است که در برنامه امروز بهره برداری می شود. این پروژه از محل اعتبارات عمرانی-استانی تامین هزینه شده است و هزینه اجرای آن نیز ۴۰ میلیاردریال است . پروژه در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده و هم اکنون در دست بهره‌برداری است.

    همچنین بهره برداری از پروژه‌های سایت مسکن مهر صفادشت با اعتبار ۹۹ میلیاردریال شامل مدرسه ۱۵ کلاسه فاز ۳ مسکن ری، سالن ورزش مسکن مهر در زمینی به مساحت ۱۸۹۰ مترمربع در همکاری با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با شهرداری صفادشت انجام می‌شود.

    آغاز عملیات اجرایی ۴ مدرسه ۱۲ کلاسه ، کتابخانه ، فرهنگسرا و سرای‌محله ، درمانگاه و سالن ورزشی با اعتبار ۸۷۰ میلیارد ریال نیز از دیگر برنامه‌هایی است که برای مراسم بهره‌برداری و شروع عملیات اجرایی پروژه‌های استان برنامه‌ریزی شده است . این پروژه در همکاری مشترک با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و شهرداری صفادشت انجام می‌شود.

    بنا بر اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اعتبار پروژه‌های آماده بهره‌برداری ۱۹۰ میلیاردریال و اعتبار پروژه‌های شروع عملیات اجرایی ۸۷۰ میلیارد ریال است.




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۸۰ واحد مسکونی در محدوده‌های هدف بازآفرینی شهر صالحیه در ...

    |

    جهش چشمگیر میزان نوسازی مردمی مسکن نسبت به سنوات گذشته و پیشبرد پروژه‌های مختلف محرومیت‌زدایی شامل مدارس ، درمانگاه‌ها و کتابخانه‌ها در بافت‌های فرسوده و به ویژه در سکونتگاه‌های غیررسمی از جمله این اقدامات مهم محسوب می‌شود .

    |

    وزیر راه و شهرسازی همواره بر همکاری با شهرداری‌ها تاکید دارد و از شهرداری‌ها به عنوان شرکای راهبردی وزارت راه و شهرسازی یاد می‌کند . در دولت سیزدهم همکاری و ارتباط تنگاتنگی بین شرکت بازآفرینی شهری ایران و شهرداری‌های سراسر کشور به وجود آمد و در این دوره شهرداری‌ها با ...

    |

    شرکت بازآفرینی شهری ایران با اتکا به تجارب دهه‌های گذشته و در یک تعامل سازنده با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به تدوین این سند اقدام کرد که مراتب آن پس از طی جلسات کارشناسی با دفاتر تخصصی معاونت معماری و شهرسازی وزارت متبوع در قالب «مجموعه راهکارهای تشویقی ...

    |

    اجرای مصوبه تامین مالی مرمت و مقاوم سازی واحدهای مسکونی در بافت‌های تاریخی نیازمند ضوابط شهرسازانه‌ای بود تا کار را تسهیل کند و مصوبه راهکارهای تشویقی با هدف تقویت سکونت در بافت‌های تاریخی - فرهنگی کشور که در پنجمین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در سال جاری به ...

    |

    نظرات کاربران