در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات اجرایی احداث ۵۹۰۳ واحد از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی

بر اساس تفاهم نامه ساخت ، نظارت و کنترل پروژه ها برعهده وزارت جهاد کشاورزی و تغییر کاربری ، واگذاری عرصه زمین و در نهایت انتقال سند به متقاضیان ، برعهده وزارت راه و شهرسازی است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزرای راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی ، عملیات اجرایی احداث ۵۹۰۳ واحد از یکصد هزار واحد کارکنان جهادکشاورزی در قالب طرح اقدام ملی مسکن ، آغاز شد .

امروز ۲۶ تیرماه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و خاوازی وزیر جهاد کشاورزی ، مراسم عملیات اجرایی احداث ۵۹۰۳ واحد از یکصد هزار واحد مسکونی کارکنان وزارت جهاد بر اساس تفاهم نامه منعقده در مهر ۱۳۹۹ بین وزارت راه و وزارت جهاد کشاورزی ، آغاز شد .

۱۴ مهر ۱۳۹۹ تفاهم نامه احداث یکصدهزار واحد مسکونی کارکنان وزارت جهادکشاورزی با وزارت راه و شهرسازی به امضا رسید . بر اساس این تفاهم نامه که مدت آن از زمان اجرا ۳ سال است، مقرر شد تا اراضی مازاد وزارت جهاد بر اساس ماده ۶ قانون ساماندهی تغییر کاربری یابد و در قالب طرح اقدام ملی مسکن به کارکنان معرفی شده وزارت جهاد کشاورزی تعلق بگیرد .

بر اساس تفاهم نامه ساخت ، نظارت و کنترل پروژه ها بر عهده وزارت جهاد کشاورزی و تغییر کاربری ، واگذاری عرصه زمین و در نهایت انتقال سند به متقاضیان ، برعهده وزارت راه و شهرسازی است .

بنا بر اعلام وزارت جهاد کشاورزی ، در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه امروز ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ، عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن کارکنان وزارت جهاد در استان های سیستان و بلوچستان به تعداد ۱۶۴۷، خراسان رضوی ۱۹۷۲ واحد، خراسان شمالی ۱۰۲۰ واحد و هرمزگان ۱۲۶۴ واحد ، آغاز شد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بذرپاش با تاکید بر اینکه سیاست دولت سیزدهم مداخله حداکثری دولت در بخش مسکن برای جبران کاهش تولید در این بخش بود ، گفت : کاهش ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته وزیر راه و شهرسازی ، در بخش نوسازی بافت فرسوده که سیاست اصلی دولت سیزدهم در بخش مسکن بوده ، میانگین صدور پروانه ...

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

یکی از پروژه‌های نمونه در استان البرز است که به صورت صنعتی سازی پروژه بزرگی را در دست ساخت دارند . همچنین در یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان پرینتر سه بعدی مسکن در حال ساخت است و برخی از نمونه‌های مشاور در نهضت ملی مسکن در حال انجام است .

|

با پیگیری‌های مستمر استاندار شهید آذربایجان شرقی آقای رحمتی و آقای مخبر معاون اول رئیس دولت سیزدهم مبنی بر تعیین تکلیف اراضی موسوم به فاز دوم شهرک خاوران تبریز ، الحاق این اراضی طی مراحل قانونی و پس از اخذ مدارک و مجوزهای قانونی استان و استعلام‌های مورد نیاز خارج از نوبت در ...

|

نظرات کاربران