در حال بارگذاری ...
  • ثبت سند اراضی ۷۰۰ هکتاری در رباط‌کریم به نام سازمان ملی زمین و مسکن

    ارزش سند اخذ شده بالغ بر ۷۰ هزار میلیارد ریال است که رقم قابل‌توجهی است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از اخذ سند ترک برگ ۷۰۰ هکتار از اراضی ملی رباط‌کریم به نام دولت و به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد .

    مصطفی پرویزی‌مقدم از تعامل‌های شکل گرفته و مذاکرات و پیگیری‌های متعدد با حمایت سازمان ملی زمین و مسکن برای حل مشکل چندین ساله زمین‌های رباط کریم خبر داد و گفت : اداره راه و شهرسازی رباط‌کریم و ثبت اسناد این شهرستان با یک تعامل خوب و پیگیری‌های مداوم از ستاد اداره کل استان تهران و سازمان ملی موفق به اخذ سند مذکور شده‌اند .

    وی با اشاره به این کار بزرگ و استیفای حقوق ملت و دولت گفت : ارزش سند اخذ شده بالغ بر ۷۰ هزار میلیارد ریال است که رقم قابل‌توجهی است .

    معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از سرعت گرفتن اخذ اسناد رسمی زمین‌های بلاتکلیف و کار ویژه حوزه املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برای اخذ این اسناد خبر داد و گفت : این مسأله اگرچه از وظایف ذاتی ادارات کل راه و شهرسازی کشور است اما نیاز به عزم جدی برای حفظ منابع ملی در این روزها و پاسداشت افکار عمومی نیز موضوعی مهم و حائز اهمیت است .




    مطالب مرتبط

    برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک ، امور حقوقی ، واگذاری زمین ، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است . هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن بر پایش و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد ...

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    نظرات کاربران