در حال بارگذاری ...

در استان تهران برای تامین زمین طرح اقدام ملی مسکن مشکلی نداریم

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : در تامین زمین به منظور اجرای پروژه های اقدام ملی مشکلی نداریم .

خلیل محبت خواه با اشاره به اینکه برای انجام ۴ هزار و ۵۷۴ واحد مسکن اقدام ملی بیش از ۴۸۲ هزار مترمربع زمین در استان تهران اختصاص داده شده است ، گفت : در شهرهای استان برای تامین زمین مشکلی نداریم و حتی برای تعداد واحدهای بیشتر از پیش‌بینی‌ها هم می‌توانیم زمین اختصاص دهیم .

وی در ادامه خاطرنشان کرد : شهرهای اسلامشهر با ۸۰۰ واحد ، پاکدشت ۶۷۰ واحد ، رباط کریم ۷۳۰ واحد ، قرچک ۴۰۰ واحد ، شهریار ۵۰۴ واحد ، دماوند ۱۲۰۰ واحد و صفادشت با ۲۷۰ واحد شهرهای فعالی هستند که تحت نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال اجرای پروژه‌های اقدام ملی هستند .




مطالب مرتبط

مقابله با زمین خواری خط قرمز ما در استان تهران است و با زمین خواران هیچ گونه مذاکره یا مسامحه‌ای نداریم، اراضی ملی میراث نسل‌های آتی این سرزمین است و می‌بایست حفظ شود .

|

متاسفانه در شش ماهه اول امسال بسیاری از افراد ناآگاه به دام زمین خواران افتاده اند و بدون آگاهی نسبت به احداث آلونک ، بنا ، دیوار کشی و فنس کشی در اراضی ملی اقدام کرده اند و متحمل خسارات زیادی شده اند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار سمنان با حضور در دو پروژه ۱۶۰ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۱۶۰ واحدی فجر آخرین روند اجرایی پروژه ها و پیشرفت ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از کار مستمر همکاران راه و شهرسازی دماوند در راستای اخذ ۵۳۲ هکتار سند تک برگ اراضی پلاک ...

|

از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

|

نظرات کاربران