در حال بارگذاری ...

انتصاب عزیزالله مهدیان به سمت سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

عزیزالله مهدیان پیش از این در سمت مدیرکل استان های کردستان ، گیلان ، همدان مازندران و همچنین معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن مشغول به کار بوده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بر اساس آرای شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، عزیزالله مهدیان به سمت سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منصوب شد .

براساس مصوبه شماره ۳۴۲/م مورخ ۹ مرداد ۱۴۰۰ شورای مرکزی ، به موجب حکمی از سوی حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عزیزالله مهدیان به عنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منصوب شد .

صبح امروز در جلسه ای با حضور اعضای شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عزیزالله مهدیان به عنوان سرپرست بنیاد مسکن انتخاب و در جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد این نهاد این حکم قرائت و ابلاغ شد . در قسمتی از این حکم خطاب به سرپرست جدید بنیاد مسکن آمده است: « امید است با توکل بر خداوند متعال و ضمن بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پشتوانه غنی تجارب مدیریتی و همکاری کارکنان مومن و تلاشگر بنیاد ، در تحقق اهداف عالیه این نهاد انقلابی و یادگار امام راحل(ره)  موفق و مؤید باشید » .

شایان ذکر است عزیزالله مهدیان پیش از این در سمت مدیرکل استان های کردستان ، گیلان ، همدان مازندران و همچنین معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن مشغول به کار بوده است .




مطالب مرتبط

تفاهم‌نامه‌هایی بین بنیاد مسکن با کمیته امداد امام (ره) برای احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان این کمیته و ۱۰ هزار واحد با سازمان بهزیستی به امضا رسید که هم اکنون و در مجموع از تعداد کل ۴۰ هزار واحد تفاهم شده ۲۵ هزار واحد تکمیل و تحویل مددجویان شده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار سمنان با حضور در دو پروژه ۱۶۰ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۱۶۰ واحدی فجر آخرین روند اجرایی پروژه ها و پیشرفت ...

|

از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

|

تسهیلات مسکن روستایی از بهمن ماه سال گذشته بعد از طی مراحل اداری اخذ تضامین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به ۹ بانک عامل ابلاغ و آغاز شد . اما از اول دی ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی آغاز و در این مدت حدود ۳ ماه بیش از ۲۶۰ هزار نفر به بانک ها برای وام مسکن ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم اهدای کلید واحدهای مسکونی به توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی لنگرود با حضور مسئولین استانی برگزار شد . ...

|

نظرات کاربران