در حال بارگذاری ...

آغاز مقدمات تامین مسکن خبرنگاران و هنرمندان از یکسال گذشته

تلاش خواهیم کرد تا اقشار هدف این تفاهمنامه که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت راه معرفی شدند قبل از ۱۷ مرداد به سامانه طرح اقدام ملی متصل شوند و نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند و برای متقاضیان واجد شرایط پیامک ارسال می‌شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی با اعلام این مطلب که مقدمات امضای تفاهم‌نامه تامین مسکن خبرنگاران و هنرمندان از یکسال گذشته آغاز شد بر اهتمام مردم نسبت به تکمیل آورده‌ها برای تسریع در طرح اقدام ملی مسکن ، تاکید کرد .

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهم‌نامه احداث ۱۰ هزار واحد مسکن برای خبرنگاران و هنرمندان با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، گفت : امضای تفاهم‌نامه با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تامین مسکن خبرنگاران و هنرمندان تکلیف وزارتخانه را برای تامین مسکن این اقشار، تشدید کرد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی در فلسفه وجودی‌اش ماموربت و وظیفه دارد تا در زمینه خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه از جمله خبرنگاران و هنرمندان گام بردارد ، افزود : در این دوره سازوکارها را به گونه‌ای تدوین کردیم که بیانگر سیاست پابرجای تولید مستمر مسکن باشد. برای اینکار با اهتمام ویژه تلاش کردیم و طرح اقدام ملی مسکن با سرعت در حال پیشرفت است . درخواست می‌کنیم با توجه به تلاش‌های مسئولان و اهتمام وزارت راه و شهرسازی مردم نیز اهتمام لازم را داشته باشند و نسبت به تکمیل آورده‌های خود اقدام کنند تا پروژه‌ها سرعت بگیرد .

عضو کابینه دولت دوازدهم ادامه داد : مقدمات امضای تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از یکسال گذشته آغاز شد و امروز که این سند امضا می‌شود گام‌های مقدماتی آن برداشته شده است . تلاش خواهیم کرد تا اقشار هدف این تفاهمنامه که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت راه معرفی شدند قبل از ۱۷ مرداد به سامانه طرح اقدام ملی متصل شوند و نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند و برای متقاضیان واجد شرایط پیامک ارسال می‌شود .

وی ضمن تبریک روز خبرنگار ، اعلام کرد : تلاش خواهد شد تا در همکاری دو وزارتخانه ظرفیت‌های اجرای طرح مسکن برای خبرنگاران و هنرمندان افزایش یابد و همکاران ما در سازمان ملی زمین و مسکن تامین زمین و اجرای پروژه را تسهیل می‌کنند .

اسلامی بخشی از امضای تفا‌هم‌نامه‌ها را تلاش وزارت راه و شهرسازی برای برطرف کردن دغدعه مسکن مردم برشمرد .




مطالب مرتبط

در این دولت ، با مطالبه گری بنیاد شهید و همراهی وزارت راه و شهرسازی ، به دنبال آن هستیم که قانون را اجرا کنیم و از خانواده شهدا و فرزندان شهدا و تمامی ایثارگران می‌خواهم که مطالبه گر باشند تا برنامه ها و اقدامات لازم بهتر و سریع‌تر به مرحله اجرا برسد .

|

قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران کاملا شفاف است و این بدهکاری چندین و چند ساله ای است که به خانواده ایثارگران وجود دارد . به همین خاطر در این تفاهم‌نامه سعی شد که به صورت اجرایی نسبت به تامین مسکن ایثارگران ورود پیدا کنیم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تفاهم‌نامه‌ای ۲۱ ماده‌ای را در تاریخ ۱۴۰۳.۷.۲ امضا کردند که ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با گذشت ۱۷ سال از تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران (مصوب ۱۳۸۶) ؛ بندی از این قانون با امضای تفاهم‌نامه تامین مسکن ...

|

اگرچه دولت عوض شده اما به یک میلیون متقاضی که برای مسکن در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند و شرایط لازم را داشتند ؛ تعهد داریم که برایشان مسکن تهیه کنیم . از این میزان ثبت نامی ، ۷۵۰ هزار نفر مبالغی را هم واریز کرده‌اند . این تعهد به ما ارث رسیده و باید با جدیت آن را ...

|

نظرات کاربران