در حال بارگذاری ...
  • درخواست معرفی اراضی تحت اختیار وزارت ارشاد برای اجرای طرح‌های مسکن

    از وزارت ارشاد خواسته‌ایم که یکهزار نفر دیگر را با اولویت‌بندی به وزارت راه اعلام کند تا امکان احداث ۱۰ هزار واحد برای خبرنگاران و هنرمندان بر اساس تفاهم‌نامه فراهم شود . سه گروه اصلی این تفاهم‌نامه شامل خبرنگاران ، هنرمندان و سایر اقشار هدف وزارت ارشاد است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان با اعلام اینک مطلب که ۱۰ هزار واحد مسکونی برای خبرنگاران و هنرمندان احداث می‌شود ، گفت : چنانچه اراضی تحت‌اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طبق ماده ۶ قانون ساماندهی به وزارت راه و شهرسازی ارایه شود قابلیت تبدیل به پروژه‌های جدید برای تامین مسکن خبرنگاران و هنرمندان را خواهد یافت .

    محمود محمودزاده در مراسم امضای تفاهم‌نامه احداث ۱۰ هزار واحد مسکن برای خبرنگاران و هنرمندان که امروز نهم مرداد در ساختمان دادمان به امضا رسید در بیان جزئیات این تفاهم‌نامه اعلام کرد: تفاهم‌نامه احداث مسکن خبرنگاران و هنرمندان بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت ارشاد به تعداد ۱۰ هزار واحد تنظیم شده است .

    معاون مسکن و ساختمان با اشاره به اینکه ۷۵ هزار متقاضی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت راه و شهرسازی معرفی شده است که برای آنها شرایط سه گانه بررسی شد ، گفت : از بین کسانی که واجد شرایط بودند مجددا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کردیم تا اولویت‌های اصلی را از بین این تعداد معرفی کند که ۹ هزار نفر از سوی وزارت ارشاد به عنوان اولویت‌های آن وزارتخانه اعلام شد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : تلاش می‌کنیم تا از طریق پیامک به خبرنگاران و هنرمندان جزئیات ثبت نام و تکمیل اطلاعات اعلام شود و این ۹ هزار نفر بتوانند به سامانه مراجعه کرده و نسبت به بارگذاری اطلاعات خود اقدام کنند تا به پروژه‌های در حال اجرا معرفی شوند .

    محمودزاده افزود : از وزارت ارشاد خواسته‌ایم که یکهزار نفر دیگر را با اولویت‌بندی به وزارت راه اعلام کند تا امکان احداث ۱۰ هزار واحد برای خبرنگاران و هنرمندان بر اساس تفاهم‌نامه فراهم شود . سه گروه اصلی این تفاهم‌نامه شامل خبرنگاران ، هنرمندان و سایر اقشار هدف وزارت ارشاد است .

    محمودزاده تصریح کرد : در تفاهمنامه قید شده است که چنانچه اراضی تحت‌اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طبق ماده ۶ قانون ساماندهی به وزارت راه و شهرسازی ارایه شود ، قابلیت تبدیل به پروژه‌های جدید برای تامین مسکن خبرنگاران و هنرمندان را خواهد یافت . دو وزارتخانه راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش خواهند کرد تا از منابع داخلی وزارتخانه ارشاد از جمله صندوق هنر و سایر منابع وزارت راه و شهرسازی از جمله تسهیلات بانکی و زمین ، با تلاش مضاعف امکان صاحب خانه شدن هنرمندان و خبرنگاران را فراهم کنند .




    مطالب مرتبط

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    مطابق با آیین‌نامه‌های موجود تلاش و اهتمام مدیریت استان، اداره کل راه و شهرسازی و جدیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر مبنای تأمین مسکن خبرنگاران است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد .

    |

    وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۶۵ هکتار در شهر گمیشان و بیش از هفت هکتار زمین در شهر سیمین شهر را برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص داده است .

    |

    با استفاده از این پلتفرم آنلاین ساده ، مستاجران می توانند به راحتی املاک موجود را پیدا کنند ، مستقیماً با صاحبخانه ها ارتباط برقرار کنند و قراردادهای اجاره را بدون هیچ هزینه اضافی و کاملا رایگان امضا کنند و به ثبت و اطلاع حاکمیت برسانند .

    |

    نظرات کاربران