در حال بارگذاری ...
  • تامین زمین لازم برای احداث پروژه طرح اقدام ملی مسکن در شهر سنندج

    افرادی که پول واریز کرده اند به هیچ وجه نگران نباشند در آینده نزدیک و پس از تایید زمین های انتخاب شده توسط شورای عالی شهرسازی و معماری ، زمین به سازندگان برای شروع عملیات اجرایی تحویل و واریز وجه ساخت نیز با شروع عملیات اجرایی و در ۵ مرحله مختلف انجام خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از تامین زمین برای طرح اقدام ملی مسکن در شهر سنندج خبر داد و گفت : برای تمام افرادی که در طرح اقدام ملی واجد شرایط بوده و مبالغ اولیه را واریز کرده اند زمین تامین شده و در حال مکاتبه با شورای عالی شهرسازی و معماری برای تایید زمین هستیم .

    عرفان مرادی اظهار داشت : طرح اقدام ملی مسکن در استان کردستان ۲۲ هزار نفر متقاضی داشته که حدود ۱۲ هزار نفر آنها شرایط لازم برای عضویت در این طرح را دارا هستند . از مجموع افراد واجد شرایط نیز حدود ۸۶۰۰ نفر در سطح استان واریز وجه داشته اند که ۳۴۰۰ نفر آنها متقاضیان شهر سنندج هستند .

    وی با اشاره به تامین زمین لازم برای احداث طرح اقدام ملی گفت : افرادی که پول واریز کرده اند به هیچ وجه نگران نباشند در آینده نزدیک و پس از تایید زمین های انتخاب شده توسط شورای عالی شهرسازی و معماری ، زمین به سازندگان برای شروع عملیات اجرایی تحویل و واریز وجه ساخت نیز با شروع عملیات اجرایی و در ۵ مرحله مختلف انجام خواهد شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی کردستان مراحل فنداسیون ، اسکلت و سقف ، سفت کاری ، نازک کاری و مرحله تحویل را مراحل پنج گانه واریز وجه اعلام کرد و گفت : اگر تا قبل از این مراحل پیامکی مبنی بر واریز وجه برای آنها ارسال شد به آن نوجهی نکنند .

    مرادی ادامه داد : در سطح شهر سنندج در چهار نقطه مختلف زمین طرح اقدام ملی تامین شده که قیمت هر نقطه بر اساس کارشناسی روز و توسط کارشناسان رسمی دادگستری تعیین شده است که پس از پایان عملیات ساخت هر واحد ، متقاضیان در زمان تکمیل پرونده ، مبالغ زمین را به صورت اقساط ۱۰ ساله خواهند پرداخت .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

    |

    در بیشتر شهرهای استان اراضی مناسبی برای الحاق به آن شهر شناسایی و به شورای عالی شهرسازی ارسال شده که در صورت تصویب و ابلاغ این اراضی ، تامین زمین مسکن حمایتی در تعهد مطابق با تعهدات انجام می‌شود .

    |

    تاکنون مطالعات مکان‌یابی ۴۰ شهرک به شورای‌عالی ارسال شده و طرح جامع ۱۱ شهرک مسکونی دولتی به مساحت ۳ هزار و ۵۹۶ هکتار و در ۴ استان به تصویب شورای‌عالی شهرسازی رسیده است و پروانه تاسیس آنها به نام دولت جمهوری اسلامی با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن صادر شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مغایرت اساسی در خصوص احداث تعاونی مسکونی در شهرک شهیدباقری را بررسی کرد و مقرر شد تا ...

    |

    نظرات کاربران