در حال بارگذاری ...
  • احداث و تکمیل ۳۳ هزار واحد مسکونی شهری در برنامه سال جاری بنیاد مسکن

    علاوه بر احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی که در برنامه سال جاری بنیاد است حدود ۱۳ هزار واحد از پروژه‌های سال گذشته که به دلیل کمبود اعتبار توان تکمیل آن ها میسر نشد به سال جاری منتقل شده است و تکمیل آن‌ها نیز در برنامه بنیاد مسکن قرار دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تکمیل و احداث ۳۳ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد در شهرهای کوچک خبر داد .

    جواد حق‌شناس در خصوص برنامه‌های بنیاد مسکن برای احداث واحدهای مسکونی شهری به غیر از واحدهای مسکونی ملی که در حال اجراست ، گفت : برنامه بنیاد مسکن برای احداث مسکن شهری در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد برای سال جاری ۲۰ هزار واحد است که در حال حاضر در برنامه ساخت قرار گرفته است .

    معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد : در حال حاضر پروژه‌های امسال آغاز شده است و هم‌اکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند .

    حق‌شناس افزود : همچنین علاوه بر احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی که در برنامه سال جاری بنیاد است حدود ۱۳ هزار واحد از پروژه‌های سال گذشته که به دلیل کمبود اعتبار توان تکمیل آن ها میسر نشد به سال جاری منتقل شده است و تکمیل آن‌ها نیز در برنامه بنیاد مسکن قرار دارد .




    مطالب مرتبط

    مقرر شده بود تا یک میلیون قطعه زمین در سال‌های ۱۴۰۲ و سال جاری توسط بنیاد مسکن برای واگذاری به متقاضیان در روستاها انجام شود که تاکنون بیش از دو سوم این اراضی شناسایی و تامین شده است .

    |

    در بخش روستایی ۵۶۰ هزار و ۴۹۸ واحد وارد فاز عملیاتی شده است که از این رقم ، تعداد ۳۰۵ هزار و ۸۴۶ واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد و ۲۵۴ هزار و ۴۶۵ واحد نیز در حال اجراست که پیشرفت های متفاوتی نیز دارد .

    |

    تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

    |

    در کلیه سایت های نهضت ملی مسکن در سطح استان مسجد پیش بینی شده است و انشالله در سی و یکمین اجلاس سراسری نماز که قرار است به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شود قصد داریم تعدادی مساجد بین راهی را افتتاح و یک مسجد در سایت نهضت ملی مسکن را با حضور حجت الاسلام قرائتی ، رئیس ستاد ...

    |

    با الحاق ۱۰.۸ هکتار از اراضی ملی ، این واحدها ، به بیش از ۳۵۰ واحد ویلایی قابل افزایش است و شهروندان بافرانی که در طرح نهضت ملی مسکن نایین ثبت نام کرده اند ، می‌توانند با مراجعه به اداره راه و شهرسازی شهرستان درخواست تغییر محل از نایین به بافران را ارائه دهند تا اقدام قانونی ...

    |

    نظرات کاربران