در حال بارگذاری ...
  • اتمام عملیات احداث ساختمان فرمانداری شهرستان میرجاوه

    منابع اعتباری باید به صورت اهرم در جهت اجرای برنامه‌ها ، سیاست‌ها و بهبود شرایط مورد استفاده قرار گیرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از اتمام ساختمان فرمانداری شهرستان میرجاوه در زمینی به مساحت ۲ هکتار توسط این اداره کل خبر داد .

    عطاء اله اکبری اظهار داشت : عملیات احداث فرمانداری شهرستان مرزی میرجاوه با زیربنای هزار و ۵۰۰ متر از سال ۹۳ آغاز شده بود که با پیگیری های و همت مضاعف مجموعه مهندسی و ساخت این اداره کل بعد از وقفه چند ساله در دوسال اخیر به مرحله بهره برداری رسید .

    وی ادامه داد : این ساختمان شامل سالن جلسات با گنجایش ۱۰۰ نفر و ۳۲ اتاق و دفتر کار فرماندار ، معاونین و کارشناسان است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عزم این اداره کل در سال های اخیر به اتمام رساندن پروژه‌های ناتمام است تا سرمایه‌های میلیاردی کشور در زمین نخوابد ، تصریح کرد : برای بهره برداری از ساختمان فرماندار شهرستان میرجاوه افزون بر ۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .

    وی با تاکید بر اجرای هر چه سریعتر پروژه های عمرانی خاطرنشان کرد : منابع اعتباری باید به صورت اهرم در جهت اجرای برنامه‌ها ، سیاست‌ها و بهبود شرایط مورد استفاده قرار گیرد .




    مطالب مرتبط

    جایگاه کمیسیون ماده پنج در استان کاملاً مشخص است لذا هر تصمیمی که در این کمیسیون گرفته می‌شود تمام اعضا و دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای کامل آن هستند .

    |

    هرکسی بخواهد اراضی دولتی را تصرف یا نسبت به دخل و تصرف و ساخت و ساز بدون دلیل مالکیت در اراضی ملی اقدام کند برابر قانون و مقررات با وی برخورد و در این زمینه با کسی مماشات نمی‌شود .

    |

    در طرح نهضت ملی مسکن با توسعه افقی شهرها این امکان فراهم شده است که زمین‌هایی را وارد محدوده شهرها کرد و از این طریق می‌توان با واگذاری زمین به متقاضیان زمینه را برای ساخت مسکن توسط خود مردم فراهم کرد ، در نتیجه تعداد زیادی از این افراد خانه‌دار می‌شوند .

    |

    نظرات کاربران