در حال بارگذاری ...
  • آغاز دریافت کارت ورود به جلسه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان

    در این دوره از آزمون ها علاوه بر آزمون‌های ورود به حرفه و چهار صلاحیت تخصصی جدید شامل “اجرای تاسیسات برقی”، اجرای تاسیسات مکانیکی”، “ارزیابی و اجرای بهسازی لرزه‌ای” و “طرح و اجرای گود ، پی و سازه نگهبان”، آزمون‌های کارشناسی رسمی ماده ۲۷ نیز در ۷ رشته اصلی برگزار می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد : کارت شناسایی آزمون‌های مردادماه نظام مهندسی ساختمان از روز شنبه (۹ مرداد ۱۴۰۰) رأس ساعت ۲۱ بر روی سامانه آزمون‌ها ارائه شده است .

    امیر زاغیان با بیان اینکه امکان دریافت کارت شناسایی آزمون‌های مرداد ماه نظام مهندسی ساختمان از ساعت ۲۱ شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ فراهم شده است گفت : ضروری است تمامی داوطلبان این آزمون‌ها با وارد کردن مشخصات خود بر روی وب‌سایت ، نسبت به پیرینت کارت شناسایی آزمون خود اقدام کنند .  

    وی افزود : آن دسته از داوطلبانی که مغایرتی در مندرجات کارت شناسایی آزمون خود مشاهده کردند می‌بایست صرفاً در روز سه شنبه به تاریخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ با در دست داشتن پرینت کارت شناسایی آزمون و تصویر آن و برگه ثبت‌نام تأیید شده جهت رفع مغایرت به آدرس‌های اعلام شده در لینک کارت ورود به جلسه مراجعه کنند . ساعات فعالیت باجه‌های رفع مغایرت از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۶ است .  

    وی با بیان اینکه مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان در روزهای ۱۳ تا ۱۵ مردادماه ۱۴۰۰ بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود اذعان داشت : در این دوره از آزمون ها علاوه بر آزمون‌های ورود به حرفه و چهار صلاحیت تخصصی جدید شامل “اجرای تاسیسات برقی”، اجرای تاسیسات مکانیکی”، “ارزیابی و اجرای بهسازی لرزه‌ای” و “طرح و اجرای گود ، پی و سازه نگهبان”، آزمون‌های کارشناسی رسمی ماده ۲۷ نیز در ۷ رشته اصلی برگزار می‌شود .  

    زاغیان با اشاره به اینکه  در این دوره از آزمون‌های نظام مهندسی با محدودیت‌های بیشتری مواجه هستیم خاطرنشان کرد : از یک طرف افزایش تعداد داوطلبان آزمون ورود به حرفه و از طرف دیگر برگزاری آزمون کارشناسی ماده ۲۷ و چهار صلاحیت تخصصی جدید که برای اولین بار در کشور برگزار می شود موجب شده است تا تعداد مجموع داوطلبان این دوره نسبت به دوره‌های پیشین به میزان قابل توجهی افزایش یابد لذا به منظور کاهش سفرهای ناشی از برگزاری آزمون ، در استان اصفهان این آزمون‌ها در پنج شهر شهرشامل (اصفهان ، شاهین‌شهر و میمه ، کاشان ، لنجان و نجف‌آباد) برگزار می‌شود .  

    وی در انتها ضمن آرزوی موفقیت برای کل داوطلبان گفت : توصیه می‌شود دریافت کارت ورود به جلسه خود را به روز و ساعات پایانی موکول نکنید تا اختلالی در روند دریافت این کارت به وجود نیاید .  




    مطالب مرتبط

    این آزمون شامل آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی ، معماری صلاحیت‌های (طراحی ، نظارت و اجرا) ، عمران صلاحیت‌های (نظارت ، محاسبات ، اجرا) ، تأسیسات مکانیکی (نظارت ، طراحی و اجرا) ، تأسیسات برقی (نظارت ، طراحی و اجرا) ، شهرسازی ، نقشه برداری و ترافیک برای اخذ پروانه ...

    |

    در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .

    |

    با توجه به رویکردهای اقتصادی و اجتماعی در تهیه طرح های توسعه شهری از اسناد راهبردی برنامه ششم توسعه نیز می‌توان به عنوان سند فرادست در تهیه طرح های توسعه شهری نام برد .

    |

    برای تعداد ۱۹ طرح تفصیلی شامل شهرهای اژیه ، تودشک ، محمدآباد ، ورزنه ، کمشچه ، بویین میاندشت ، عسگران ، وزوان ، چرمهین ، خالدآباد ، نیک آباد ، طالخونچه ، نصرآباد ، دیزیچه ، خمینی شهر ، گز ، محمدآباد ، قهدریجان و گلپایگان ، مرحله اول آن ها تهیه شده و قابل طرح در کمیسیون ماده ۵ است ...

    |

    با توجه به‌ اینکه شهر اصفهان به پشتوانه ظرفیت های تاریخی ، اقتصادی و اجتماعی بر اساس مصوبه ۱۳۹۷ شورای عالی شهرسازی و معماری کشور تحت عنوان «اتخاذ رویکرد نوین در تهیه طرح های جامع شهری» از طرف شورای عالی شهرسازی و معماری به عنوان یکی از پنج شهر پایلوت کشور برای تهیه برنامه ...

    |

    نظرات کاربران