در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۸۰۰ واحد مسکن محرومان در هرمزگان

    این واحد‌ها بخشی از طرح ساخت ۳ هزار واحد مسکن محرومان در هرمزگان بود که از سال قبل آغاز شده و واحد‌های باقی مانده تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان گفت : ۸۰۰ واحد مسکن محرومان هرمزگان ، در ارتباط تصویری با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به بهره برداری رسید .

    نوری زاده افزود : برای ساخت این واحد‌ها تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با سود ۴ درصد در اختیار متقاضایان قرار داده شد و ۳۰ میلیون نیز به صورت کمک بلاعوض پرداخت شد . زیربنای این واحد‌ها بین ۴۵ تا ۷۰ متر مربع و مجموع هزینه ساخت این واحدها ، ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است .

    مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان افزود : این واحد‌ها بخشی از طرح ساخت ۳ هزار واحد مسکن محرومان در هرمزگان بود که از سال قبل آغاز شده و واحد‌های باقی مانده تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد .

    استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه از سال ۸۴ تاکنون در استان ۱۰۷ هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شده است ، گفت : این شمار ۸۶ هزار واحد با کمک دولت و ۲۰ هزار واحد مردمی مقام سازی شدند .

    فریدون همتی افزود : در استان ۱۸۶ هزار واحد مسکن روستایی وجود دارد که ۵۷ درصد مقاوم سازی شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بخشنامه‌های جداگانه‌ای به دستگاه‌های اجرایی ، مهندسان مشاور و پیمانکاران ، هشت ...

    |

    سازمان برنامه و بودجه کشور آمادگی دارد شرکت بازآفرینی شهری ایران را در زمینه موافقتنامه‌ها و اعتبارات یاری کند تا شرایط جهت نوسازی بافت‌های فرسوده و بازآفرینی شهری محلات هدف تسهیل و تسریع شود .

    |

    ضابطه ارزیابی و بهسازی ایمنی در برابر آتش برای ساختمان‌های موجود ، توسط مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی تدوین شده که با شماره ضابطه ۹۲۲ از سایت انتشارات این مرکز قابل تهیه است . ابلاغ این ضابطه نیز به عنوان مبحث جدید مقررات ملی ساختمان مراحل نهایی در وزارت راه و شهرسازی را ...

    |

    همچنین وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه مکلف شدند تا منابع لازم برای «صندوق ملی مسکن» که مسئولیت تامین منابع مالی خدمات زیربنایی و روبنایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن و نیز تامین منابع برای کمک به ساخت مسکن اقشار نیازمند را به عهده دارد ، فراهم کنند .

    |

    نظرات کاربران