در حال بارگذاری ...
  • نام نویسی ۳۹۶۳‌ نفر در آزمون های ورود به حرفه مهندسان ساختمان استان سیستان و بلوچستان

    حد نصاب قبولی در تمامی آزمون ها کسب حداقل ۵۰ درصد نمره کل و حد نصاب قبولی آزمون کارشناسی ماده ۲۷ کسب حداکثر ۷۰ درصد نمره کل است . برای قبول شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز پروانه اشتغال به کار صادر می شود و این افراد می توانند فعالیت رسمی خود را آغاز کنند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: سه هزار و ۹۶۳ نفر در استان در آزمون های ورود به حرفه مهندسان ، کاردان های فنی ، معماران تجربی و کارشناسان ماده ۲۷ نام نویسی کردند .

    ابوالفضل مهدیار اظهار داشت : متقاضیان آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته معماری (نظارت ، طراحی و اجرا) ، عمران (محاسبات ، نظارت ، اجرا ، طرح و اجرای گود ، پی و سازه نگهبان و ارزیابی و طرح و اجرای بهسازی) تاسیسات مکانیکی (طراحی ، نظارت و اجرا) ، تاسیسات برقی (طراحی ، نظارت و اجرا) ، شهرسازی ، نقشه‌برداری و ترافیک و همچنین رشته‌های کاردانی شامل معماری ، عمران ، شهرسازی ، نقشه‌برداری ، تاسیسات مکانیکی و برقی نیز به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی و کارشناسان ماده ۲۷ نام نویسی کردند .

    وی ادامه داد : بر اساس برنامه ریزی انجام شده مقرر است این آزمون به طور همزمان با سراسر کشور از ۱۳ تا ۱۵ مردادماه سالجاری برگزار شود . از مجموع شرکت کنندگان در این آزمون سه هزار و ۱۴۸ نفر را آقایان و ۸۱۵ نفر را بانوان تشکیل می دهند .

    مهدیار با بیان اینکه بیشترین شرکت کنندگان این آزمون با ۲ هزار و ۹۳۴ نفر به شهرستان زاهدان اختصاص دارد ، تصریح کرد : در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی ، فواصل اجتماعی و رفاه حال شرکت کنندگان همچنین با توجه به تعداد داوطلبان در هر شهر ، محل برگزاری آزمون در سه شهرستان زاهدان ، ایرانشهر و چابهار تعیین گردیده است .

    وی با اشاره به اینکه مهندسانی که سه سال از اخذ مدرک تحصیلی آنان گذشته باشد شرایط حضور در آزمون ورود به حرفه مهندسی را دارند ، تاکید کرد : حد نصاب قبولی در تمامی آزمون ها کسب حداقل ۵۰ درصد نمره کل و حد نصاب قبولی آزمون کارشناسی ماده ۲۷ کسب حداکثر ۷۰ درصد نمره کل است . برای قبول شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز پروانه اشتغال به کار صادر می شود و این افراد می توانند فعالیت رسمی خود را آغاز کنند .




    مطالب مرتبط

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    جایگاه کمیسیون ماده پنج در استان کاملاً مشخص است لذا هر تصمیمی که در این کمیسیون گرفته می‌شود تمام اعضا و دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای کامل آن هستند .

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۶۵ هکتار در شهر گمیشان و بیش از هفت هکتار زمین در شهر سیمین شهر را برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص داده است .

    |

    با استفاده از این پلتفرم آنلاین ساده ، مستاجران می توانند به راحتی املاک موجود را پیدا کنند ، مستقیماً با صاحبخانه ها ارتباط برقرار کنند و قراردادهای اجاره را بدون هیچ هزینه اضافی و کاملا رایگان امضا کنند و به ثبت و اطلاع حاکمیت برسانند .

    |

    نظرات کاربران