در حال بارگذاری ...
  • رقابت ۴۷ هزار نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان استان تهران

    ارائه پرینت کارت شناسایی آزمون ، کارت عضویت سازمان استان یا کارت شناسایی معتبر عکس دار به جلسه ضروری است ، استفاده از کتاب و جزوه در آزمون مجاز بوده اما امانت گرفتن کتاب ممنوع است . همچنین به همراه داشتن هر نوع وسیله هوشمند یا الکترونیک نیز در محل آزمون ممنوع است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای ۱۳ تا ۱۵ مرداد در ۳۰ نقطه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ، خبر داد .

    خلیل محبت‌خواه گفت : آزمون ورود به حرفه مهندسان با رقابت ۲۷۶ هزار نفر در کشور طی روزهای چهارشنبه ، پنچشنبه و جمعه ۱۳ تا ۱۵ مرداد در نوبت صبح برگزار می‌شود که از این میزان ۴۷ هزار نفر مربوط به استان تهران هستند . از ۴۷ هزار نفر شرکت کننده استان تهران ۸۴ درصد مربوط به شهر تهران۱۶درصد مربوط به شهرستان دماوند ، شهریار ، اسلامشهر ، ری و ورامین هستند .

    محبت‌خواه با اشاره به افزایش تعداد بانوان مهندس شرکت کننده در آزمون ورود به حرفه مهندسان ، اعلام کرد : در آزمون پایان هفته ۲۷ درصد شرکت کنندگان زن و ۷۳ درصد مرد هستند .

    وی تعداد محل‌های برگزاری آزمون را ۳۰ مرکز عنوان کرد و یادآور شد : ارائه پرینت کارت شناسایی آزمون ، کارت عضویت سازمان استان یا کارت شناسایی معتبر عکس دار به جلسه ضروری است ، استفاده از کتاب و جزوه در آزمون مجاز بوده اما امانت گرفتن کتاب ممنوع است . همچنین به همراه داشتن هر نوع وسیله هوشمند یا الکترونیک نیز در محل آزمون ممنوع است .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران به منظور حفظ پروتکل‌های بهداشتی به داوطلبان توصیه کرد : ماسک ، الکل و زیر انداز جهت کتاب ها با خودشان همراه داشته باشند و حداقل یک ساعت قبل از امتحان در محل آزمون حاضر شوند تا با رعایت فاصله‌گذاری ورود به محل آزمون انجام شود و ازدحام ایجاد نشود .

    وی تعداد بالای متقاضیان ورود به حرفه مهندسان استان تهران را سرمایه انسانی بزرگ نظام مهندسی ساختمان عنوان کرد و گفت : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در همکاری با یکدیگر برگزارکننده این آزمون در ۳۰ نقطه از تهران و شهرستان های استان تهران هستند و در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده شده است .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های آینده کشور با توجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می‌کند .

    |

    ادعای پرداخت هزینه یکسان برای واحدهای ۵۵ متری با واحدهای ۹۰ متری کذب است چرا که متقاضی هزینه واحد خود را مطابق با متراژ درخواستی پرداخت کرده است و اکنون هزینه درخواستی بنا بر فضای مشترک مشاعات ، پارکینگ واحدها و انباری‌های (۷۵ مترمربع) تعیین متقاضیان اعلام شده است .

    |

    متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند .

    |

    نظرات کاربران