در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از بیمارستان ۱۵۲ تختخوابی گچساران با هزینه ۱۶۰ میلیارد تومان

    بیمارستان در ۶ طبقه و در زیربنای کل ۱۲ هزار و ۴۹۵ مترمربع احداث شد . بیمارستان دارای بخش‌های اتاق عمل ، جراحی ، داخلی ، زنان و زایمان ، درمانگاه ، رادیولوژی ، آزمایشگاه ، فیزیوتراپی ، اورژانس ، LDR ، ICU ، CCU ، NICU است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این مطلب که بیمارستان ۱۵۲ تختخوابی گچساران توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی احداث شد ، مبلغ هزینه شده برای آن را ۱۶۰ میلیاردتومان اعلام کرد .

    علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در خصوص بیمارستان ۱۵۲ تختخوابی نرگسی گچساران که نهم مردادماه به دستور رییس‌جمهور و به شکل ویدیوکنفرانسی افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت ، گفت : بیمارستان ۱۵۲ تختخوابی نرگسی گچساران در استان کهگیلویه‌ و بویراحمد توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی احداث شده است .

    معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشخصات این بیمارستان ، اعلام کرد : بیمارستان در ۶ طبقه و در زیربنای کل ۱۲ هزار و ۴۹۵ مترمربع احداث شد . بیمارستان دارای بخش‌های اتاق عمل ، جراحی ، داخلی ، زنان و زایمان ، درمانگاه ، رادیولوژی ، آزمایشگاه ، فیزیوتراپی ، اورژانس ، LDR ، ICU ، CCU ، NICU است .

    نبیان هزینه احداث این بیمارستان را ۱۶۰ میلیارد تومان عنوان کرد .




    مطالب مرتبط

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .

    |

    این بیمارستان در ۶ طبقه احداث می‌شود و شامل تمامی بخش‌های یک بیمارستان جنرال و عمومی است . برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان با تأمین به‌موقع منابع مالی در ۳۶ ماه و با سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان احداث شود .

    |

    مطالعات احداث ۳ بیمارستان شامل بیمارستان ۳۵۰ تختی شهرستان بهارستان در استان تهران ، بیمارستان آموزشی جایگزین بهارلو در استان تهران با ۳۳۰ تخت ، بیمارستان روانپزشکی رازی تهران با ۵۴۹ تخت انجام شده است و به زودی کلنگ احداث این بیمارستان‌ها به زمین زده می‌شود .

    |

    نظرات کاربران