در حال بارگذاری ...
  • تکمیل پروژه‌های سازمان مجری در حوزه تکمیل ورزشگاه‌ها نیازمند تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار

    اعتبار مورد نیاز تا تکمیل در مجموع ۲۸۵ میلیاردتومان برآورد شده است . تکمیل و تحویل پروژه ورزشگاه‌ها نیازمند تامین به موقع اعتبار است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی تکمیل ۳ ورزشگاه بناب ، خرم‌آباد و بروجرد را که در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند ، نیازمند تامین ۱۰۰ درصدی اعتبار دانست .

    علی نبیان در خصوص مطالعه و احداث ورزشگاه های بناب در استان آذربایجان شرقی ، مطالعه و احداث ورزشگاه‌های خرم‌آباد و بروجرد در استان لرستان ، اعلام کرد : ورزشگاه‌های بناب با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد ، ورزشگاه خرم‌آباد با پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصد و ورزشگاه بروجرد با پیشرفت ۸۰ درصد ، از سال۱۳۷۱ احداث انجام مطالعات و کارهای عملیاتی آنها آغاز شده و در برنامه است که تا سال ۱۴۰۲ به اتمام برسد .

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی ادامه داد : اعتبار هزینه شده تا پایان سال ۹۹ برای ورزشگاه های بناب ، خرم آباد و بروجرد در مجموع ۱۶۱ میلیارد و ۴۰۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است .

    معاون وزیر راه و شهرسازی ، عمده‌ترین چالش در تکمیل و تحویل این پروژه‌ها را تامین نشدن به موقع اعتبارها عنوان کرد و گفت : تکمیل پروژه‌های سازمان مجری نیازمند تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارهاست که با توجه به افزایش و نوسان شدید قیمت‌ها سبب تاخیر در انجام تعهدهای این سازمان است .

    به گفته نبیان ، اعتبار مورد نیاز تا تکمیل در مجموع ۲۸۵ میلیاردتومان برآورد شده است . تکمیل و تحویل پروژه ورزشگاه‌ها نیازمند تامین به موقع اعتبار است .




    نظرات کاربران