در حال بارگذاری ...
  • رقابت ۱۰ هزار نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان استان خوزستان

    آزمون ها در روزهای چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه بوده، که در چهار حوزه اهواز ، مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان ، دزفول ، دانشگاه اصول دین ، خرمشهر ، دانشگاه آزاد اسلامی ، بهبهان ، دانشگاه خاتم الانبیاء برگزار می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای ۱۳ تا ۱۵ مرداد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد .

    رضا رضایی گفت : آزمون ورود به حرفه مهندسان با رقابت ۲۷۶ هزار نفر در کشور طی روزهای چهارشنبه ، پنچشنبه و جمعه ۱۳ تا ۱۵ مرداد در نوبت صبح برگزار می‌شود که از این میزان ۱۰ هزار نفر مربوط به استان خوزستان هستند .

    رضایی با اشاره به افزایش تعداد بانوان مهندس شرکت کننده در آزمون ورود به حرفه مهندسان ، اعلام کرد : در آزمون پایان هفته ۲۰درصد شرکت کنندگان زن و ۸۰درصد مرد هستند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان با اشاره به اینکه این نخستین بار در استان است که محل های برگزاری آزمون به ۴ شهر افزایش یافته است ، اظهار داشت : آزمون ها در روزهای چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه بوده ، که در چهار حوزه اهواز ، مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان ، دزفول ، دانشگاه اصول دین ، خرمشهر ، دانشگاه آزاد اسلامی ، بهبهان ، دانشگاه خاتم الانبیاء برگزار می‌شود .

    رضایی افزود : باتوجه به وضعیت کرونا و گرمی هوا ، امسال آزمون‌ها صبح و یک ساعت زودتر از سنوات قبل و در ساعت ۸ صبح شروع می‌شود و در بین آزمون محل های آزمون ضد عفونی و گند زدایی خواهند شد . در این دوره در استان خوزستان بیش از ۱۰ هزار نفر در آزمون های یاد شده شرکت خواهند کرد که این میزان ۳۰ درصد بیش از آزمون سال گذشته می‌باشد .

    وی یادآور شد : ارائه پرینت کارت شناسایی آزمون ، کارت عضویت سازمان استان یا کارت شناسایی معتبر عکس دار به جلسه ضروری است ، استفاده از کتاب و جزوه در آزمون مجاز بوده اما امانت گرفتن کتاب ممنوع است . همچنین به همراه داشتن هر نوع وسیله هوشمند یا الکترونیک نیز در محل آزمون ممنوع است .

    مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان به منظور حفظ پروتکل‌های بهداشتی به داوطلبان توصیه کرد : ماسک ، الکل و زیر انداز جهت کتاب ها با خود همراه داشته باشند و حداقل یک ساعت قبل از امتحان در محل آزمون حاضر شوند تا با رعایت فاصله‌گذاری ورود به محل آزمون انجام شود و ازدحام ایجاد نشود .

    مقرر است نتایج آزمون ها در آبان ماه ۱۴۰۰ از طریق وب سایت www.inbr.ir  به اطلاع شرکت کنندگان رسانده شود .




    مطالب مرتبط

    در این توافق نامه ضمن تعیین تعهدات طرفین ، دانشگاه متعهد شد در تأمین مالی پروژه احداث واحدهای مسکونی ویژه کارمندان دانشگاه آزاد از محل منابع داخلی در اختیار دانشگاه و نیز سایر منابع بانکی و… مشارکت داشته باشد .

    |

    کارگروه امور زیربنایی زیرمجموعه شورای برنامه‌ریزی استان و وظیفه آن تصویب طرح‌های کلان از حوزه‌های مختلف شهرستانی ازجمله در بخش صنایع، کشاورزی ، مسکن و موارد متعدد دیگر است . بر اساس قانون ، اجرای مصوبات شورای برنامه‌ریزی به‌عنوان شورایی مهم و تصمیم گیر از سوی همه ...

    |

    طبق آنچه مصوب شده قیمت تمام شده مسکن به ازای هر متر مربع حدود ۹ میلیون تومان است که با تعدیل تورم به میزان ۲۵ درصد و سایر هزینه ها این رقم به حدود ۱۳ تا ۱۴ میلیون تومان می رسد که بخشی از مبلغ ساخت مسکن از طریق تسهیلات بانکی و بخشی دیگر از آورده متقاضیان تامین می‌شود .

    |

    با توجه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور ، قرار است بخشی از طرح‌های فاقد متقاضی مسکن مهر را پس از حل موضوعات حقوقی و قضائی به نهضت ملی تبدیل کنیم .

    |

    صدور سند برای زمین‌هایی ممکن است که قبل از فروردین سال ۱۳۹۴ ساخت و ساز در آن‌ها انجام شده است .

    |

    نظرات کاربران