در حال بارگذاری ...
  • افزایش ۴۰ درصدی شرکت کنندگان در آزمون ورود به حرفه مهندسان استان چهارمحال و بختیاری

    از کل داوطلبین ، ۲۴۵۰ نفر آقا و ۴۹۴ نفر خانم ها هستند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در بازدید از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی، از رشد ۴۰ درصدی شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته خبر داد .

    حسینعلی مقصودی گفت : در آزمون امسال که روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ مرداد ماه با رعایت کامل دستورالعمل هلی بهداشتی در حال برگزاری است ؛ تعداد ۲۹۴۴ داوطلب به رقابت می پردازند .

    وی با اشاره به اینکه ۲۰ درصد شرکت کنندگان را خانم ها تشکیل می دهند ، افزود : از کل داوطلبین ، ۲۴۵۰ نفر آقا و ۴۹۴ نفر خانم ها هستند .

    مدیرکل راه و شهرسازی بیشترین و کمترین تعداد شرکت کننده در آزمون را مربوط به رشته های عمران (نظارت) و ترافیک عنوان کرد و ادامه داد : در رشته عمران (نظارت) ۵۹۶ نفر و در رشته ترافیک ، سه نفر داوطلب حضور دارند .

    مقصودی همچنین به آمار روزهای برگزاری آزمون اشاره کرد و گفت : ۱۰۷۶ داوطلب روز ۱۳ مرداد ماه در رشته های مختلف اجرا و نظارت به رقابت پرداختند . همچنین روز ۱۴ مرداد ، ۱۱۳۵ نفر در رشته های مختلفی طراحی و محاسبات و روز ۱۵ مرداد هم ۷۳۳ داوطلب در رشته های طراحی و معماری و تعیین صلاحیت معماران تجربی با یک دیگر رقابت می‌کنند .

    وی رشته های این آزمون را شامل عمران ، معماری ، تأسیسات برقی و مکانیکی ، شهرسازی ، نقشه برداری و ترافیک اعلام کرد و افزود: شرکت کنندگان در آزمون با کسب ۵۰ درصد نمره قبولی و پس از طی مراحل صلاحیت سنجی ، به حرفه مهندسی و خدمات مرتبط با ساخت و ساز، راه پیدا می کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت : متقاضیان پروژه ۵۰ واحدی اسکان با حضور در محل پروژه ، واحدهای مسکونی خود را ...

    |

    درصد پیشرفت فیزیکی مسکن ملی از ۱۰۰ تا سه درصد در استان متغیر است به‌طوری‌که در شهرستان خانمیرزا تاکنون عملیاتی اجرا نشده اما در شهرکرد واحدهایی تکمیل و به‌زودی تحویل متقاضیان می‌شود .

    |

    تاکنون برای ۳۰ هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن تامین زمین انجام شده است که در برخی از شهرها اراضی بیش از میزان درخواست تامین شده و در برخی از شهرها نیز مشکلات تامین زمین وجود دارد . شهرکرد یکی از شهرهایی است که در تامین زمین آن برای متقاضیان مشکلاتی وجود دارد .

    |

    نظرات کاربران