در حال بارگذاری ...
  • بررسی روند پیشرفت طرح آبادانی و پیشرفت و توان‌افزایی جوامع محلی شهرستان تفتان

    در فاصله آغاز طرح تاکنون ، مسائل و مشکلات روستاهای شهرستان که عمدتاً‌ معطوف به مسأله تأمین آب آشامیدنی و تجهیزات بهداشتی-درمانی بوده است ، توسط تسهیلگران احصا شده و ارائه گردید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پژوهشکده سوانح طبیعی و دفتر طرح‌­های آبادانی و پیشرفت بنیاد مسکن با حضور در شهرستان تفتان طی نشستی با تسهیلگران و مجریان بخش توان­‌افزایی در جریان پیشرفت کار طرح آبادانی و پیشرفت و توان‌افزایی جوامع محلی این شهرستان قرار گرفتند .

    در این جلسه ، تسهیلگران در گروه­‌های کاری دونفره ، گزارشی از وضعیت شکل­‌گیری کمیته‌­های آبادانی و پیشرفت روستاها در ۸۰ روستای هدف طرح ارائه نمودند . بر اساس برنامه زمانی طرح مقرر است در فاز اول ، ۲۰ صندوق در ۲۰ روستای هدف طرح تشکیل شود .

    همچنین در فاصله آغاز طرح تاکنون ، مسائل و مشکلات روستاهای شهرستان که عمدتاً‌ معطوف به مسأله تأمین آب آشامیدنی و تجهیزات بهداشتی-درمانی بوده است ، توسط تسهیلگران احصا شده و ارائه گردید .

    در ادامه این بازدید ، معرفی‌­ صندوق‌­های آبادانی و پیشرفت ، کارکرد این صندوق­‌ها در تأمین مالی مشاغل خرد و نسبت آن با طرح آبادانی و پیشرفت با حضور مولوی محمدرضا هاشم‌­زهی ارائه گردید . همچنین طی جلساتی در ساختمان مدیریت شعب پست بانک استان سیستان و بلوچستان ، معاونت اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان و دفتر مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان ، گزارش پیشرفت طرح ارائه گردید و پیرامون مسائل پیش‌روی آن ، بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حمیدرضا سهرابی ، معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    با توجه به اینکه مردمی سازی در این وزارتخانه مد نظر وزیر راه و شهرسازی قرار دارد ، در حوزه بازآفرینی شهری در گام اول با همکاری بسیج مستضعفین اقدام به نوسازی بافت‌های فرسوده با ۴۲۸ حلقه میانی می‌شود .

    |

    تسریع در اهدای زمین به منظور مردمی‌سازی ساخت مسکن در سال جاری حائز اهمیت است و با توجه به شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری به متقاضیان امسال واگذاری زمین به متقاضیان سرعت بیشتری بگیرد که انتطار می‌رود تا تمامی معاونت‌ها بر انجام آن اهتمام داشته باشند .

    |

    نظرات کاربران