در حال بارگذاری ...
  • پیام تبریک مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به مناسبت روز خبرنگار

    تلاش‌های خبرنگاران که در وانفسای دوران کرونا در خط مقدم اطلاع رسانی به مردم بودند توانست تا حد زیادی آگاهی و سلامت را به افکارعمومی اهدا کند و همچنین تلاش‌های مجدانه این عزیزان در حوزه راه و شهرسازی قابل تقدیر و تشکر است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، احمد اصغری مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پیامی روز خبرنگار را به فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت .

    متن این پیام به شرح زیر است :

    هفدهم مرداد در تقویم ما به پاسداشت یاد شهید مظلوم محمود صارمی روز خبرنگار نامیده شده است . اهمیت وجود چنین مناسبت‌هایی جدای از بخش نمادین آن یادآوری تلاش‌های زنان و مردانی است که رسالتشان آگاهی بخشی است. رسالتی که لازمه آن مهارت ، دانش ، تعهد ، دقت ، صداقت و درست نویسی است .

    خبرنگار در واقع پژوهشگری است که در حوزه‌های مختلف اعم از سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و غیره دست به تحقیق و پژوهش می‌زند و همواره تلاش می‌کند تا اطلاعات خود را در حوزه کاری به روز نگاه دارد تا بتواند اخباری دقیق ، متقن و قابل تامل برای جامعه فراهم نماید .

    تلاش‌های خبرنگاران که در وانفسای دوران کرونا در خط مقدم اطلاع رسانی به مردم بودند توانست تا حد زیادی آگاهی و سلامت را به افکارعمومی اهدا کند و همچنین تلاش‌های مجدانه این عزیزان در حوزه راه و شهرسازی قابل تقدیر و تشکر است .

    لذا با تبریک و تهنیت روز خبرنگار و نکوداشت قلم و کرامت رسانه ، این روز را به فعالان و منادیان روشنایی و حقیقت در عرصه‌های اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای اعم از دیداری ، شنیداری ، مکتوب ، الکترونیک و شبکه‌های اجتماعی تبریک می‌گویم و سلامت قلم ، آگاهی قدم و تلاشی پرقدم را برای همه این عزیزان آرزومندم .




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    نظرات کاربران