در حال بارگذاری ...
  • بررسی راهکارهای تامین مالی اتمام پروژه‌های مسکن مهر پرند

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر شهرجدید پرند از بررسی راهکارهای تامین مالی برای اتمام باقیمانده پروژه‌های مسکن مهر پرند خبر داد .

    احمد اصغری مهرآبادی در بازدیدی که با همراهی اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید از پروژه‌های مسکن مهر پرند داشت ، گفت : در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر پرند راهکارهای تامین مالی مورد بررسی قرار گرفت و به جمع بندی رسیدیم تا بخشی از طریق اعتبارات و بخش دیگر از طریق تهاتر زمین‌های موجود و واگذاری آنها از طریق فراخوان به متقاضیان تامین گردد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی افزود : این راهکارها در جهت تامین مالی برای اتمام پروژه‌های مسکونی باقیمانده شهر جدید پرند ارائه شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و ...

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    نظرات کاربران