در حال بارگذاری ...
  • انجام فرآیند بروزرسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن

    سقف وام ودیعه مسکن در تهران ۷۰ میلیون تومان ، در سایر کلانشهرها شامل شهرهای مشهد ، اصفهان ، کرج ، شیراز ، تبریز ، قم ، اهواز ، کرمانشاه ۴۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان تعیین شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزارت راه و شهرسازی با صدور اطلاعیه ای با اعلام خبر فرایند به روز رسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن ، از امکان ثبت نام از امروز خبر داد .

    معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه خود تصریح کرد : با عرض پوزش از وقفه ایجاد شده در فرآیند ثبت نام در سامانه تسهیلات ودیعه اجاره مسکن به اطلاع می رساند فرآیند به روز رسانی سامانه مذکور انجام و امکان ثبت نام در آن از روز ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ میسر شده است .

    در ادامه اطلاعیه آمده است : متقاضیان می توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی  https://tem.mrud.ir/ مراجعه کنند .

    پیش از این اعلام شده بود ثبت نام در سامانه تسهیلات ودیعه اجاره مسکن تا پایان شهریور ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت .

    سقف وام ودیعه مسکن در تهران ۷۰ میلیون تومان ، در سایر کلانشهرها شامل شهرهای مشهد ، اصفهان ، کرج ، شیراز ، تبریز ، قم ، اهواز ، کرمانشاه ۴۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان تعیین شده است .

    متقاضیان می‌بایست دارای اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری، در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ باشند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن و شروع عملیات اجرائی بالغ بر ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار واحد در قالب برنامه های مختلف در حال اجراست . اجرای این واحدها در قالب‌های واگذاری انفرادی و گروهی زمین دولتی به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی ، اجرای پروژه های انبوه سازی در زمین های دولتی برای ...

    |

    از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

    |

    طرح ساماندهی بازار زمین ، مسکن و اجاره طرحی است که در صورت تصویب و تبدیل شدن به قانون بخشی از مشکلاتی را که هم‌اکنون در بازار اجاره ، زمین و مسکن وجود دارد ، رفع خواهد کرد و به تسهیل‌گری در بخش ، زمین ، اجاره و مسکن می‌پردازد .

    |

    نظرات کاربران