در حال بارگذاری ...
  • رقابت ۷۹۲۱ داوطلب در آزمون ورود به حرفه مهندسان استان اردبیل

    آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در چهار شهرستان اردبیل ، پارس آباد ، مشگین شهر و خلخال با حضور مهندسان شرکت کننده در آزمون در کمال صحت و سلامتی و با رضایت حداکثری داوطلبان برگزار شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : هم زمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردان ها و معماران تجربی و آزمون کارشناسی ماده ۲۷ در استان اردبیل با حضور ۷۹۲۱ داوطلب برگزار شد .

    شهرام باباخانی اظهار داشت : همزمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردانان فنی و معماران تجربی با شرکت ۷ هزار و نهصد و بیست و یک نفر در استان اردبیل برگزار شد .

    وی گفت : آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در چهار شهرستان اردبیل ، پارس آباد ، مشگین شهر و خلخال با حضور مهندسان شرکت کننده در آزمون در کمال صحت و سلامتی و با رضایت حداکثری داوطلبان برگزار شد .

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه همکاران اد‌اره کل راه و شهرسازی استان برای نظارت بر امتحان و همچنین نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی طی سه روز امتحان با تمام توان حضور یافتند افزود : شرکت کنندگان در این آزمون در ۷ رشته معماری ، برق ، عمران ، مکانیک ، ترافیک ، شهرسازی و نقشه برداری به رقابت پرداختند .

    وی افزود : شرکت کنندگانی که ۵۰ تا ۷۰ درصد سوالات را جواب داده و حد نصاب نمره را کسب کنند قبول شده و پروانه اشتغال دریافت می‌کنند .




    مطالب مرتبط

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه ، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد .

    |

    با تلاش و پیگیری های همکاران معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اسناد مالکیت بیشتر زمین های اختصاص یافته به پروژه های نهضت ملی مسکن بنام دولت و راه و شهرسازی صادر شده و اسناد الباقی اراضی هم طی ماه های آینده صادر خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از الحاق ۲۲۷ هکتار زمین به محدوده ۱۱ شهر جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل خبر ...

    |

    نظرات کاربران