در حال بارگذاری ...

انجام فرآیند به روزرسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن در استان لرستان

متقاضیان می‌بایست دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری ، در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ باشند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از انجام فرآیند به روزرسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن هم زمان با سراسر کشور در استان خبر داد .

وحید کرم‌الهی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی با صدور اطلاعیه‌ای فرآیند به روز رسانی سامانه ثبت‌نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن را اعلام کرد و  اظهار داشت : از امروز امکان ثبت نام برای متقاضیان وجود دارد . فرآیند به روزرسانی سامانه فوق انجام و امکان ثبت‌نام ، از روز ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ میسر شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان افزود : متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس اینترنتی  https://tem.mrud.ir/ مراجعه کنند .

وی با اشاره به اینکه پیش از این اعلام شده بود ثبت نام در سامانه تسهیلات ودیعه اجاره مسکن تا پایان شهریور ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت ، افزود : سقف وام ودیعه مسکن در تهران ۷۰ میلیون تومان ، در سایر کلانشهرها شامل شهرهای مشهد ، اصفهان ، کرج ، شیراز ، تبریز ، قم ، اهواز ، کرمانشاه ۴۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان تعیین شده است .

کرم الهی بیان داشت : متقاضیان می‌بایست دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری ، در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ باشند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از بهره برداری سه هزار واحد مسکونی شهری و روستایی طی ماه‌های آینده به متقاضیان طرح نهضت ملی ...

|

انتظار می‌رود تا در سال جدید تمامی بانک‌ها به‌ویژه بانک سامان در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن همکاری بیشتری داشته‌ باشند .

|

قرار است وام ودیعه مسکن متقاضیان ساکن کلان‌شهرها از ۷۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در شهرهای کوچک نیز از ۴۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد ریال افزایش پیدا کند .

|

میزان تسهیلات ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان به حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت پنج ساله افزایش یافت و مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند در اولویت برای دریافت تسهیلات بانکی مذکور هستند .

|

نظرات کاربران