در حال بارگذاری ...
  • انجام فرآیند به روزرسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن در استان لرستان

    متقاضیان می‌بایست دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری ، در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ باشند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از انجام فرآیند به روزرسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن هم زمان با سراسر کشور در استان خبر داد .

    وحید کرم‌الهی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی با صدور اطلاعیه‌ای فرآیند به روز رسانی سامانه ثبت‌نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن را اعلام کرد و  اظهار داشت : از امروز امکان ثبت نام برای متقاضیان وجود دارد . فرآیند به روزرسانی سامانه فوق انجام و امکان ثبت‌نام ، از روز ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ میسر شده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی لرستان افزود : متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس اینترنتی  https://tem.mrud.ir/ مراجعه کنند .

    وی با اشاره به اینکه پیش از این اعلام شده بود ثبت نام در سامانه تسهیلات ودیعه اجاره مسکن تا پایان شهریور ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت ، افزود : سقف وام ودیعه مسکن در تهران ۷۰ میلیون تومان ، در سایر کلانشهرها شامل شهرهای مشهد ، اصفهان ، کرج ، شیراز ، تبریز ، قم ، اهواز ، کرمانشاه ۴۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان تعیین شده است .

    کرم الهی بیان داشت : متقاضیان می‌بایست دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری ، در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ باشند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از بهره برداری سه هزار واحد مسکونی شهری و روستایی طی ماه‌های آینده به متقاضیان طرح نهضت ملی ...

    |

    انتظار می‌رود تا در سال جدید تمامی بانک‌ها به‌ویژه بانک سامان در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن همکاری بیشتری داشته‌ باشند .

    |

    قرار است وام ودیعه مسکن متقاضیان ساکن کلان‌شهرها از ۷۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در شهرهای کوچک نیز از ۴۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد ریال افزایش پیدا کند .

    |

    میزان تسهیلات ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان به حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت پنج ساله افزایش یافت و مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند در اولویت برای دریافت تسهیلات بانکی مذکور هستند .

    |

    نظرات کاربران