در حال بارگذاری ...
  • متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه مسکن بانک عامل را در سامانه تعیین کنند

    لازم به ذکر است متقاضیانی که پیش از این نسبت به ثبت‌نام جهت دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن اقدام کرده‌اند نیز باید به مراجعه به سامانه مذکور بانک عامل پرداخت‌کننده تسهیلات را انتخاب کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد : تمامی متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن در هنگام ثبت‌نام نسبت به انتخاب بانک عامل پرداخت‌کننده تسهیلات اقدام کنند .

    معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای ضمن یادآوری راه‌اندازی مجدد سامانه طرح اقدام ملی مسکن و امکان انتخاب بانک‌عامل پرداخت‌کننده تسهیلات کمک ودیعه مسکن در زمان ثبت‌نام جزییات آن را اعلام کرد .

    در متن اطلاعیه آمده است : در راستای تسهیل و تسریع در فرآیند پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن تمامی متقاضیان دریافت این تسهیلات با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی http://tem.mrud.ir در هنگام ثبت‌نام نسبت به انتخاب بانک عامل پرداخت‌کننده تسهیلات نیز اقدام کنند .

    لازم به ذکر است متقاضیانی که پیش از این نسبت به ثبت‌نام جهت دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن اقدام کرده‌اند نیز باید به مراجعه به سامانه مذکور بانک عامل پرداخت‌کننده تسهیلات را انتخاب کنند .




    مطالب مرتبط

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن و شروع عملیات اجرائی بالغ بر ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار واحد در قالب برنامه های مختلف در حال اجراست . اجرای این واحدها در قالب‌های واگذاری انفرادی و گروهی زمین دولتی به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی ، اجرای پروژه های انبوه سازی در زمین های دولتی برای ...

    |

    از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

    |

    طرح ساماندهی بازار زمین ، مسکن و اجاره طرحی است که در صورت تصویب و تبدیل شدن به قانون بخشی از مشکلاتی را که هم‌اکنون در بازار اجاره ، زمین و مسکن وجود دارد ، رفع خواهد کرد و به تسهیل‌گری در بخش ، زمین ، اجاره و مسکن می‌پردازد .

    |

    روند مراجعه مردم به سامانه خودنویس هر روز در حال رشد است و برخی مشکلات گزارش شده از سوی مردم به سرعت رفع شده است .

    |

    نظرات کاربران