در حال بارگذاری ...
  • اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان در تعطیلات محرم

    شهروندان می‌توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اعلام کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی ملی تحت اختیار این اداره کل در ایام تعطیلات محرم خبر داد .

    مرتضی مقدسی اظهار داشت : پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در تعطیلات پنج روزه ۲۵ تا ۳۰ مردادماه همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی یگان تحت پوشش این اداره کل آمادگی دارد با تشدید گشت‌های حفاظتی نسبت‌ به حفاظت از اراضی و اماکن در حوزه ماموریتی خود اقدام کند .

    وی با بیان اینکه افزون بر ۴۰ نیروی یگان حفاظت از اراضی ملی سیستان و بلوچستان در طرح مذکور مشارکت دارند ، افزود : با توجه به حساسیت‌های موجود و امکان سوءاستفاده افراد سودجو از فرصت تعطیلات، مقرر شد هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی  و پلیس پیشگیری و یگان‌های انتظامی انجام شود .

    معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش سازنده مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی ، تصریح کرد : شهروندان می‌توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اعلام کنند .




    مطالب مرتبط

    هرکسی بخواهد اراضی دولتی را تصرف یا نسبت به دخل و تصرف و ساخت و ساز بدون دلیل مالکیت در اراضی ملی اقدام کند برابر قانون و مقررات با وی برخورد و در این زمینه با کسی مماشات نمی‌شود .

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، از رفع تصرف یک فقره زمین به مساحت ۲۵ متر مربع در ...

    |

    در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتیبانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم داشته ...

    |

    نظرات کاربران