در حال بارگذاری ...
  • پرداخت ١٦٤٥ میلیارد تومان تسهیلات نوسازی به ٢٢١٠٧ واحد در بافت فرسوده

    سال گذشته رقم پرداخت تسهیلات در بافت‌های فرسوده برای سازندگانی که فناوری نوین را رعایت می‌کردند ۲۵۰ میلیون تومان بود که هم‌اکنون این رقم به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات‌مدیره بانک‌مسکن با اعلام اینکه تسهیلات ۲۲ هزار و ۱۰۷ واحد در بافت فرسوده به متقاضیان برای نوسازی واحدها پرداخت شده است رقم این تسهیلات را یک‌ هزار و ۶۴۵ میلیارد تومان ، برشمرد .

    محمدحسن علمداری تازه‌ترین وضعیت پرداخت تسهیلات در بافت فرسوده را توضیح داد .

    عضو هیات‌مدیره بانک مسکن با بیان اینکه ارایه تسهیلات در بافت‌فرسوده از سال ۹۸ بر اساس قرارداد عاملیت انجام شده است ، پرداخت تسهیلات در بافت فرسوده را به تعداد ۴ هزار و ۶۰۰ پروژه که شامل ۲۲ هزار و ۱۰۷ واحد است ، عنوان کرد .

    علمداری ادامه داد : مبلغ قرارداد منعقد شده با مالکان‌ بافت‌های فرسوده یک‌هزار و ۶۴۵ میلیارد تومان است .

    گفتنی است ، سال گذشته رقم پرداخت تسهیلات در بافت‌های فرسوده برای سازندگانی که فناوری نوین را رعایت می‌کردند ۲۵۰ میلیون تومان بود که هم‌اکنون این رقم به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است . همچنین ، بانک مسکن طبق سیاست‌های ابلاغی در تهران و کلانشهرها تا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بافت فرسوده و در سایر شهرها ۴۰ میلیون تومان را با سود ۹ درصد ، پرداخت می‌کند و بقیه تسهیلات باید توسط متقاضیان با سود ۱۸ درصد، پرداخت شود .




    مطالب مرتبط

    بر اساس آمارهای رسمی از حدود ۳۱ هزار واحد مسکونی در شهر کاشمر نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی یعنی حدود ۷۰ درصد واحدها فاقد اسکلت و همچنین از حدود ۱۲ هزار نفر جمعیت و ۴ هزار واحد مسکونی شهر خلیل‌آباد نزدیک به این گسل نیز حدود ۲ هزار واحد مسکونی و بیش از ۷۰ درصد فاقد اسکلت است . این ...

    |

    در دولت سیزدهم عملیات نوسازی بیش از ۲۸۵ هزار واحد در بافت‌های فرسوده کشور آغاز شد که نسبت به تمامی دولت‌های گذشته میزان رکورد نوسازی را به خود اختصاص داده است .

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن و شروع عملیات اجرائی بالغ بر ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار واحد در قالب برنامه های مختلف در حال اجراست . اجرای این واحدها در قالب‌های واگذاری انفرادی و گروهی زمین دولتی به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی ، اجرای پروژه های انبوه سازی در زمین های دولتی برای ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه بررسی نقش گروه‌های جهادی و مردم نهاد در احیا ، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری و عملیاتی شدن ...

    |

    این دولت با شجاعت و به صورت جهادی طرح‌های مسکن را پیش برده است و می‌دانستیم که در این مسیر انتقادهایی به دولت خواهد شد ، اما وعده رئیس جمهوری برای ساخت سالی یک میلیون مسکن بر اساس نیاز مردم بود .

    |

    نظرات کاربران