در حال بارگذاری ...

غلبه بر تحریم‌ها با تکیه بر دانش فنی کارکنان و بروزرسانی تجهیزات در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت : با توجه به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از جنس شرکت‌های عملیاتی بوده ، طی این سال‌ها در تحریم یکی از نمونه‌های موفق در سطح وزارت راه و شهرسازی بوده است .

مجید کیانپور گفت : شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تکیه بر دانش فنی نیروهای متخصص ، بروزرسانی و بهره‌گیری از تجیزات نوین و استاندارد ، گامی بلند در راستای اقتصاد مقاومتی برداشته و بیشتر مطالعات و آزمایشات انجام شده در سطح پروژه‌های عمرانی ، با تجهیزات و روش‌های نوین علمی و بهره‌گیری از روش‌های غیر مخرب ، پروژه‎های عمرانی کشور را در سریع‌ترین زمان و هزینه ممکن به اتمام رسانده و نتایج آن را در اختیار کارفرمایان قرار دهیم .

کیانپور با اشاره به وضع تحریم‌های ظالمانه سال‌های اخیر و در اختیار قرار ندادن تجهیزات و انجام پشتیبانی توسط کشورهای غربی گفت : طی این مدت ، تمامی خدمات مربوط به سرویس ، نگهداری ، تعمیرات تجهیزات مدرن و اورهال کردن تجهیزات خارجی شرکت ، توسط متخصصین داخلی کشور انجام شده، به طوری که لحظه‌ای در ارائه خدمات به پروژه‌های ملی و استانی تأخیری ایجاد نشده و تلاش شده پروژه‌های در اختیار شرکت با بالاترین کیفیت و استاندارد مورد مطالعه و پایش شود و با پایبندی به اقتصاد مقاومتی، هزینه‌های عملیاتی و پرسنلی شرکت تأمین شده است .




مطالب مرتبط

امسال ۳ نوع آزمایش جدید در بخش شیمی و دو نوع آزمایش جدید در بخش مقاومت مصالح برای ارائه خدمات مطلوب به کارفرمایان ، مهندسین مشاور و پیمانکاران راه‌اندازی خواهد شد .

|

مدیریت انرژی و صرفه جویی و بهینه مصرف کردن انرژی امروزه به یکی از چالش‌های مهم در دنیا تبدیل شده و کشور ما هم از این قضیه مستثنی نیست و توصیه می‌شود که الگوی مناسب مصرف انرژی را در سراسر کشور رعایت کنیم .

|

طی برنامه‌ریزی امسال ۴۰ درصد خدمات را به حوزه وزارت راه و شهرسازی ، ۲۰ درصد به دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و ۴۰ درصد دیگر را باید به بخش خصوصی ارائه کرده‌ایم تا بتوانیم در ارتقا کیفی پروژه عمرانی در سراسر کشور نقش‌آفرین باشیم .

|

نظرات کاربران