در حال بارگذاری ...
  • برگزاری انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران هفته اول مهر

    مطابق با دستور دستگاه نظارت بر انتخابات (مستقر در وزارت راه و شهرسازی) مقرر شده است تا هیات اجرایی و دستگاه نظارت هر استان (ادارات کل راه و شهرسازی) ضمن رعایت ضوابط مصوب در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان وهمچنین آئین‌نامه اجرایی آن از جمله ماده ۴۶ و سایر مقررات ابلاغی نسبت به انجام دقیق و کامل وظایف محوله اقدام کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ، از تمدید مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان عضویت در هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها تا ۲۹ مرداد خبر داد .

    خلیل محبت‌خواه از برگزاری انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران از دوم تا نهم مهرماه امسال مطابق با بخشنامه وزارت راه و شهرسازی خبر داد .

    محبت‌خواه گفت : با توجه به درخواست‌های متعدد واصله به معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و پس از بررسی‌های بعمل آمده توسط آن معاونت ، مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان عضویت در هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها تا تاریخ ۲۹ مرداد تمدید و همچنین زمان برگزاری انتخابات از تاریخ دوم تا نهم مهرماه امسال تمدید شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ، افزود : مطابق با دستور دستگاه نظارت بر انتخابات (مستقر در وزارت راه و شهرسازی) مقرر شده است تا هیات اجرایی و دستگاه نظارت هر استان (ادارات کل راه و شهرسازی) ضمن رعایت ضوابط مصوب در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان وهمچنین آئین‌نامه اجرایی آن از جمله ماده ۴۶ و سایر مقررات ابلاغی نسبت به انجام دقیق و کامل وظایف محوله اقدام کنند .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های آینده کشور با توجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می‌کند .

    |

    ادعای پرداخت هزینه یکسان برای واحدهای ۵۵ متری با واحدهای ۹۰ متری کذب است چرا که متقاضی هزینه واحد خود را مطابق با متراژ درخواستی پرداخت کرده است و اکنون هزینه درخواستی بنا بر فضای مشترک مشاعات ، پارکینگ واحدها و انباری‌های (۷۵ مترمربع) تعیین متقاضیان اعلام شده است .

    |

    متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند .

    |

    نظرات کاربران