در حال بارگذاری ...
  • آغاز ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن در سیستان و بلوچستان

    همه مشمولان وام ودیعه مسکن می توانند با مراجعه به سایت ذکر شده ثبت نام و منتظر باشند تا احراز صلاحیت آنها به صورت پیامکی اطلاع رسانی شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از آغاز ثبت نام تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی ودیعه اجاره مسکن در این استان خبر داد .

    ابوالفضل مهدیار اظهار داشت : متقاضیان می توانند برای ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن به آدرس اینترنتی  https://tem.mrud.ir/ مراجعه کنند .

    وی ادامه داد: سقف وام ودیعه در شهرهای سیستان و بلوچستان ۲۵ میلیون تومان پیش بینی شده است .

     معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد : متقاضیان باید دارای اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ باشند .

    مهدیار گفت : همه مشمولان وام ودیعه مسکن می توانند با مراجعه به سایت ذکر شده ثبت نام و منتظر باشند تا احراز صلاحیت آنها به صورت پیامکی اطلاع رسانی شود .




    مطالب مرتبط

    ساخت واحدهای مسکونی به صورت ویلایی علاوه بر سرعت اجرای پروژه‌ها ، نقش موثری در بهبود کیفیت زندگی و سکونت مردم بر اساس مختصات فرهنگی منطقه دارد . برای همه اراضی طرح تفکیکی تهیه شده و طرح‌های آماده‌سازی هم در اغلب شهرها به نتیجه رسیده است .

    |

    به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    نظرات کاربران