در حال بارگذاری ...

بهسازی و نوسازی ۷۰۰۰ واحد روستایی در استان لرستان

در طرح بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی کل روستاهای استان را شامل می‌شود . بهسازی و نوسازی واحدهای مسکن روستایی، برای روستاهای دارای کد و آنهایی که فاقد طرح هادی هستند انجام می‌شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از بهسازی و نوسازی ۷۰۰۰ واحد روستایی در استان خبر داد .

مسعود رضایی اظهار کرد : یکی از اولویت‌های بنیاد مسکن انقلابی اسلامی در لرستان بهسازی و نوسازی واحدهای مسکن روستایی است . برای بهسازی و نوسازی واحدهای روستایی سهم لرستان برای امسال  ۷۰۰۰ واحد در نظر گرفته شده است .

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان بیان کرد : برای بهسازی و نوسازی این واحدهای روستایی بالغ بر ۷۰۰ هزار میلیارد تومان  تسهیلات در نظر گرفته شده است . تاکنون ۳۰۰۰ متقاضی با تسهیلاتی بالغ بر  ۳۰۰ هزار میلیارد تومان برای عقدقرارداد به سیستم بانکی معرفی شدند .

رضایی گفت: تاکنون نیز ۵۰۰ نفر عقد قرارداد انجام داده‌اند و به هر متقاضی ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت خواهد شد و این درحالیست که سال گذشته این رقم تسهیلات ۵۰ میلیون تومان بوده است .

وی بیان کرد: در طرح بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی کل روستاهای استان را شامل می‌شود . بهسازی و نوسازی واحدهای مسکن روستایی ، برای روستاهای دارای کد و آنهایی که فاقد طرح هادی هستند انجام می‌شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در دویست و چهاردهمین جلسه شورای مسکن استان از ساخت بیش از ۴۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در گیلان ...

|

تسهیلات مسکن روستایی از بهمن ماه سال گذشته بعد از طی مراحل اداری اخذ تضامین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به ۹ بانک عامل ابلاغ و آغاز شد . اما از اول دی ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی آغاز و در این مدت حدود ۳ ماه بیش از ۲۶۰ هزار نفر به بانک ها برای وام مسکن ...

|

در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، انجام وفاق اقتصادی با وفاق اجتماعی و اتحاد ملی همراه است . شخصاً به همین دلیل در سال گذشته تلاش کردم ، موانع حرکت پنج‌ساله آینده بنیاد مسکن را با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه به حداقل برسانم که با پیگیری‌های زیاد این ...

|

در حوزه مسکن و طرح بزرگ نهضت ملی مسکن ، امروز عملیات اجرایی بیش از ۲۰ هزار واحد در شهرهای مختلف استان آغاز خواهد شد .

|

آمارها حاکی است که در سال ۱۴۰۲ ، پروانه ساختمانی بیش از ۹۲ هزار واحد در بافت فرسوده کشور صادر شد که این میزان در مقایسه با رکوردی که در سال ۱۳۹۰ به تعداد ۸۹ هزار و ۶۳۵ واحد به ثبت رسید ، شکسته شد .

|

نظرات کاربران