در حال بارگذاری ...
  • وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی می‌تواند در حوزه مسکن تحول ایجاد کند

    امیدوارم ایشان بتواند اعتماد نمایندگان مردم را جلب نماید و با اجرای برنامه ها ، گامی مؤثر در حل مشکلات مردم و بهبود وضعیت مسکن و راه کشور بردارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس یازدهم با بیان اینکه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی ، می‌تواند مشکل مسکن را که یکی از اصلی ترین دغدغه های مردم است را حل کند ، گفت : قاسمی تاکنون برنامه‌های خوبی در کمیسیون‌های تخصصی ارائه کرده و تسلط خوبی در این حوزه دارد .

    سید مسعود خاتمی در خصوص انتخاب رستم قاسمی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در دولت سیزدهم وی را یکی از گزینه های کارآمد و از نقاط قوت کابینه پیشنهادی رییس جمهور دانست و گفت : با توجه به این که مشکل مسکن در حاضر یکی از دغدغه های اصلی مردم است سوابق اجرایی و برنامه های مهندس قاسمی می‌تواند نوید ایجاد تحولی در این حوزه را بدهد .

    وی ادامه داد : ایشان کارنامه خوبی در قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیا و وزارت نفت در شرایط دشوار تحریم ها دارد و علاوه بر این بر حوزه راه و مسکن نیز تسلط کافی دارد و برنامه های کامل و خوبی را ارائه کرده که از آن جمله می توان به تکمیل پروژه های مسکن مهر ، برنامه اجرایی برای ساخت یک میلیون مسکن در سال ، ناوگان حمل و نقل سبز ، پرداخت وام ودیعه برای مستأجران و امثالهم اشاره کرد .

    نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس یازدهم یادآور شد : کشور در حال حاضر نیاز به تحول در زمینه مسکن ، حمل و نقل و راهسازی دارد که این مهم تنها از مسیر تحول در بدنه اجرایی و ساختار این وزارتخانه حاصل می شود ؛ وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی تاکنون برنامه های خوبی در کمیسیون های تخصصی ارائه کرده و تسلط خوبی در این حوزه دارد .

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود : امیدوارم ایشان بتواند اعتماد نمایندگان مردم را جلب نماید و با اجرای برنامه ها ، گامی مؤثر در حل مشکلات مردم و بهبود وضعیت مسکن و راه کشور بردارد .




    مطالب مرتبط

    روند نوسازی در بافت‌های فرسوده شهری از ۲۸۸ هزار واحد عبور کرده است و این میزان از نوسازی می‌تواند در آینده با قوت بیشتری ادامه یابد. همچنین در کنار نوسازی واحدهای واقع در بافت‌های فرسوده تاکنون ۱۰۴ هزار واحد مسکونی از واحدهایی که نوسازی آنها آغاز شده به بهره‌برداری رسیده ...

    |

    یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم با اعلام اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد نهضت ملی وارد مدار ساخت شد ، ایجاد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

    |

    در هشت سال قبل از دولت سیزدهم دچار رکود شدید در حوزه مسکن بودیم و باید آنچه از قبل مانده بود نیز به اتمام می رسید، همچنین کارهای در دست اقدام باید آغاز می شد ، از طرفی رکود شدید اقتصادی و رشد منفی تورم نزدیک به ۶۰ درصد وجود داشت و شهید رئیسی در این شرایط دولت را تحویل گرفتند که ...

    |

    نظرات کاربران