در حال بارگذاری ...
  • آماده‌باش یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن آذربایجان‌غربی در ایام تعطیل

    سامانه ارتباط مردمی ۱۶۵۶ آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی از تخلفات ، تعرض و تصرف اراضی دولتی است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا از ابلاغ دستورالعمل تشدید حفاظت اراضی ملی و دولتی در تعطیلات حسینی به شهرستان‌ها خبر داد .

    سید محسن حمزه لو با بیان اینکه برابر تجارب سالیان گذشته تعرض به اراضی دولتی توسط متعرضان در تعطیلات محتمل و دور از انتظار نیست ، گفت : بنابراین یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن آذربایجان‌غربی ضمن هماهنگی و تعامل با مقامات قضائی و انتظامی به منظور حفظ و حراست مطلوب اراضی اقدام به تهیه برآورد تهدیدهای انتظامی و حفاظتی اراضی و همچنین پیش‌بینی تدابیر و تمهیدات مربوطه کرده‌ است .

    وی ادامه داد : براساس این دستورالعمل ، تمامی منابع انسانی و امکانات و تجهیزات یگان‌ حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در شهرستان‌ها در حالت آماده‌باش قرار داشته تا از وقوع هر نوع تعرض به اراضی تحت حفاظت پیشگیری شود .

    سامانه ارتباط مردمی ۱۶۵۶ آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی از تخلفات ، تعرض و تصرف اراضی دولتی است .




    مطالب مرتبط

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    بر این اساس پیگیری‌های لازم انجام شد و حدود ۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن ، واقع در شهر بهاران ، جهت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیانی که فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده باشند) و خانوارهای دارای چهار ...

    |

    نظرات کاربران