در حال بارگذاری ...
  • وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی همراهی کمیسیون عمران مجلس را خواهد داشت

    لازم است با توجه به وضعیت کنونی کشور ، یکی از اولویت ها کاری وزیر جدید ، تهیه مسکن باشد آن هم طبق قولی که رئیس جمهور برای تولید یک میلیون واحد مسکونی در سال دادند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت : یکی از اولویت ها کاری وزیر جدید با توجه به قول رئیس جمهور مسکن است و امیدواریم در حوزه راه ها خصوصا راه های روستایی شاهد تحول باشیم .

    غلامعلی کوهساری درباره معرفی قاسم رستمی به عنوان گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت : قاسمی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی انتخاب مناسبی است آن هم به خاطر تجربیات کاری و توانمندی هایی که دارد .

    ‌وی با بیان اینکه قاسمی یکی از بهترین گزینه ها برای وزارت راه و شهرسازی بود ، افزود : قاسمی تجربه وزارت نفت را نیز در کارنامه کاری خود  دارد که قابل اعتناست و ان شاء الله در جلسه رای اعتماد، با آرای حداکثری نمایندگان برای تصدی این سمت انتخاب خواهد شد .

    کوهساری با اشاره به برنامه‌های گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد : قاسمی برنامه های مناسب و مطلوبی را در حوزه های مرتبط با وزارت راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس ارائه کرد ؛ نمایندگان این برنامه ها را پسندیدند . قاسمی در صورت انتخاب ، همراهی کمیسیون عمران را خواهد داشت .

    وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در کشور وجود دارد ، همچنین شایستگی و توانایی های بالای قاسمی از ایشان انتظار بالایی برای ایجاد تحول در وزارت راه و شهرسازی وجود دارد .

    عضو کمیسیون عمران مجلس درباره اولویت کاری وزیر راه و شهرسازی جدید نیز گفت : لازم است با توجه به وضعیت کنونی کشور ، یکی از اولویت ها کاری وزیر جدید ، تهیه مسکن باشد آن هم طبق قولی که رئیس جمهور برای تولید یک میلیون واحد مسکونی در سال دادند . همچنین امیدواریم در حوزه  راه ها خصوصا راه های روستایی شاهد تحول باشیم .




    مطالب مرتبط

    شفاف سازی در شکستن قیمت‌ها تاثیرگذار است و وزارت راه و شهرسازی با تدوین و اجرای برنامه‌هایی مانند «سامانه خودنویس» جلوی فعالیت واسطه گرانی که با نیت کالای سرمایه ای بر روی مسکن کار می‌کنند را با مشکل مواجه می‌کند .

    |

    قانون ساماندهی بازار اجاره و مسکن که مراحل بررسی در شورای نگهبان را طی می‌کند در صورت تایید ، تصویب و ابلاغ ، قانون مناسبی برای شفاف‌سازی در حوزه مسکن و اجاره به شمار می‌رود .

    |

    اقدامات بخش مسکن بسیار امیدوارکننده است ؛ برای مثال در استان سمنان و برخی دیگر از استان‌ها ، جهشی بسیار عالی در بخش مسکن صورت گرفته و مردم رضایتمندی قابل توجهی از این امر دارند .

    |

    در حال حاضر احداث ۶۲۸ واحد مسکونی در سایت ۲۹ هکتاری غدیر شهر جدید گلمان آغاز شده و این طرح حدود ۱۰ درصد پیشرفت عمرانی دارد .

    |

    نظرات کاربران