در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف بیش از ۵۰۰۰ متر مربع از اراضی دولتی در استان همدان

    متخلفان در چند قطعه و در حدود ۱۵۰ متر مربع از اراضی تصرفی مذکور اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرده بودند که یگان حفاظت این اداره کل اقدام به تخریب آن کرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از رفع تصرف و خلع ید ۵۱۷۰ متر مربع اراضی ملی استان همدان به ارزش ۷۵ میلیارد ریال خبر داد .

    علیرضا صارمی از رفع تصرف و خلع ید ۵۱۷۰ متر مربع اراضی ملی استان همدان به ارزش ۷۵ میلیارد ریال در مرداد ماه امسال توسط نیروهای یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خبر داد و گفت : اراضی رفع تصرف شده واقع در مناطق حیدره ، دره دوستعلی ، روستای فقیره به سمت خاکو ، تپه امام گل و منطقه خاکو است .

    وی ادامه داد : متخلفان در چند قطعه و در حدود ۱۵۰ متر مربع از اراضی تصرفی مذکور اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرده بودند که یگان حفاظت این اداره کل اقدام به تخریب آن کرد .

    معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی همدان افزود : یگان حفاظت این اداره کل به طور مستمر و شبانه روزی تحرکات احتمالی در اراضی دولتی واقع در محدوده و حریم شهرهای استان را رصد می کند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفات به طور قانونی و به موقع موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می دهد .

    صارمی خاطرنشان کرد : شهروندان در مواجهه با هر گونه زمین‌خواری با شماره تلفن شبانه روزی ۱۶۵۶ یگان حفاظت تماس حاصل کنند .




    مطالب مرتبط

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت : سال گذشته در بحث حفاظت از اراضی و رفع تصرف از اراضی ملی اقدامات بسیار مناسبی از جمله ۶۷ ...

    |

    صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آنها خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مستمر انجام می شود .

    |

    نظرات کاربران