در حال بارگذاری ...

همراهی نمایندگان مجلس یازدهم با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

قاسمی مدیری جهادی ، توانمند و قوی است . در جاهایی که مسئولیت داشته سابقه خوبی بجا گذاشته است . برای تصدی وزارت راه و شخهرسازی توانایی خوبی دارد و برنامه هایش را بررسی می کنیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جمعی از نمایندگان نظرات مثبت خود را نسبت به گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم را در روزهای اخیر مطرح کردند .

جمعی از نمایندگان مجلس در اعلام حمایت از گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی ، نظرات مثبت و موافق خود نسبت به این انتخاب را ابراز داشتند .

قاسمی راهگشای مشکلات راه و مسکن

جواد نیک بین نماینده کاشمر درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت : قاسمی مدیری توانمند است که می تواند راهگشای مشکلات راه و مسکن و مسیرهای مواصلاتی در زمین ، هوا و دریا باشد . نظرم راجع به ایشان مثبت است و مجلس به وی رای اعتماد می دهد .

قاسمی مدیری جهادی است

سید صادق طباطبایی نژاد نماینده اردستان ، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت : قاسمی مدیری جهادی ، توانمند و قوی است . در جاهایی که مسئولیت داشته سابقه خوبی بجا گذاشته است . برای تصدی وزارت راه و شخهرسازی توانایی خوبی دارد و برنامه هایش را بررسی می کنیم .

سوابق خوب در وزارت نفت و قرارگاه خاتم

رحمت الله فیروزی پور نماینده نطنز درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت : قاسمی سوابق خوبی در بخش اجرا چه در قرارگاه خاتم و چه در وزارت نفت دارد . در مدیریت پروژه های عمرانی در قرارگاه خاتم کارکرده است و به همین دلیل گزینه مفیدی برای وزارت راه و شهرسازی است و امیدواریم در این وزارتخانه موثر باشد و موجبات رضایتمندی مردم را به وجود بیاورد .

قاسمی مدیری جهادی و انقلابی است

فتح الله توسلی نماینده بهار و کبودرآهنگ درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت : قاسمی در وزارت نفت خوب کارکرده و مدیری مردمی، جهادی و انقلابی است. وی با نگاه انقلابی خود می تواند با استفاده از ظرفیت های کارشناسان وزارتخانه موفق عمل کند .

رای اعتماد مجلس به قاسمی

بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت : قاسمی دارای تجربه مفید مدیریتی است . وی مدیری توانمند و دارای تجربه ارزشمند است. در قرارگاه خاتم به پروژه های راه و بنادر در حوزه دریایی توجه ویژه و در حوزه فرودگاه ها هم کارکرد مثبتی داشته است .

توانایی و جسارت قاسمی برای اقدامات راهبردی در وزارتخانه

جعفر قادری نماینده شیراز ، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت : قاسمی هم تخصص لازم و هم تجربه کافی را برای تصدی وزارت راه و شهرسازی دارد و همچنین از جسارت لازم برای انجام امور راهبردی در وزارتخانه نیز برخوردار است و می تواند هماهنگی های لازم را بین وزارت راه و شهرسازی و دیگر بخش ها ایجاد کند .

به رستم قاسمی رای می دهم

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت : قاسمی را یک انسان و یک نیروی جهادی می دانم. با ارتباطی که با پیمانکاران و به ویژه قرارگاه سازندگی خاتم دارد می تواند در حوزه راهسازی از آنها کمک بگیرد علاوه بر این قاسمی ارتباط خوبی با نهادهای حاکمیتی دارد .

درک بالای قاسمی از مسائل و مشکلات کشور

محمد سبزی نماینده ساوه، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت : قاسمی انصافا سوابق مشخصی دارد ، فردی توانمند است و از یک خانواده خوب بوده و نیرویی رنج کشیده محسوب می شود. ایشان درک بالایی از مسائل و مشکلات کشور دارد و تاکنون هرجا بوده فرد موفقی بوده است  .

قاسمی گزینه مناسب وزارت راه و شهرسازی

بهزاد رحیمی نماینده بانه ، درباره گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت : نظر ما درباره تصدی وزارت راه و شهرسازی از سوی قاسمی مثبت است . با توجه به تجارب خوبی که در دوران وزارت نفت داشته است و همچنین فعالیتش در قرارگاه خاتم او را فردی توانمند برای اداره وزارت راه و شهرسازی می بینم .




مطالب مرتبط

تسلط وی به حوزه شهرسازی که از معضلات و نیازهای اساسی جامعه ایران است ، احتمال دریافت رأی اعتماد از مجلس بالا می‌برد ضمن اینکه با انتخاب یک قائم مقام مسلط برای بخش راه و ترابری ، نگرانی دلسوزان برای ضعف این بخش از وزارتخانه نیز برطرف خواهد شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان در حکمی سعید شاهین فر را به عنوان سرپرست دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و ...

|

سازمان ملی زمین و مسکن ، شرکت بازآفرینی شهری ایران ، شرکت عمران شهرهای جدید و دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه در بخش مسکن ضمن ارایه برنامه‌های پیشنهادی خود، تمامی منابع مالی مورد نیاز ، زیرساخت‌ها و دیگر موارد را به طور شفاف پیش‌بینی کنند تا کار با سرعت پیش برود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در وزارت راه و شهرسازی برای نخستین بار رییس مرکز ارتباطات از میان بانوان دانش آموخته رشته ارتباطات منصوب و پیش از ادغام دو ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، امین ترفع با حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی به عنوان سرپرست مرکز امور بین‌الملل وزارت راه و شهرسازی منصوب شد .

|

نظرات کاربران