در حال بارگذاری ...
  • ظرفیت بنیاد مسکن فرصتی مغتنم برای اجرای طرح‌های عمرانی

    تجربه موفق کسب شده از اجرای طرح‌های عمرانی قبلی شهرداری از سوی این نهاد انقلابی در خلخال مسئولان این شهرستان را به اجرای موفق سایر طرح‌های عمرانی توسط بنیادمسکن استان اردبیل امیدوار کرده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با حضور در محل ساختمان فرمانداری شهرستان خلخال ضمن دیدار با مهندس مسعود یگانه - سرپرست جدید فرمانداری شهرستان خلخال به بررسی برخی از مشکلات و مسائل حوزه روستایی این شهرستان پرداخت .

    فرهاد سبحانی در این دیدار بر ضرورت خدمت رسانی برای مردم محروم و اهالی منطقه تاکید نموده و گفت:  خدمت به مردم بالاخص قشر محروم و مستضعف از وظایف دینی و قانونی ماست و انشالله با همکاری نهادهای انقلابی و دستگاه های اجرایی ذیربط این روند و پروسه سرعت خدمات رسانی لازم را بیش از پیش به خود گیرد و در روستاهای شهرستان خلخال نیز به مثابه سایر شهرستان های استان این موضوع همانند بازنگری و اجرای طرح هادی و بحث مقاوم سازی مساکن روستایی و مسکن محرومین در اولویت خواهد بود .

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در ادامه گفت: تکمیل پروژه نیمه‌کاره پل ائلرباغی بر روی رودخانه هروچای ، اجرای بلوار در مبداء ورودی شهر خلخال از سمت جاده فیروزآباد و هشجین و اجرای طرح کمربندی شهر در سمت منطقه گونی خلخال از جمله طرح‌های بزرگ عمران شهری شهرداری خلخال است که طی تفاهم‌نامه‌ای بنیاد مسکن نسبت به اجرا و تکمیل آن‌ها مشارکت و اقدام خواهد کرد .

    مهندس سبحانی با قدردانی از همکاری سرپرست فرمانداری خلخال در گره‌گشایی مشکل پیش آمده در اجرای طرح ۸۰ واحدی مسکن اقدام ملی تصریح کرد : عملیات اجرایی این پروژه بزودی در خلخال آغاز شده و مجموع واحد‌های مسکونی مسکن اقدام ملی این شهر به ۱۴۰ واحد افزایش خواهد یافت . 

    وی گفت : با توجه به واریز مبلغ اولیه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی متقاضیان واجد شرایط برخورداری از مسکن اقدام ملی ۸۰ واحدی شهر خلخال طولانی شدن زمان آغاز عملیات این پروژه موجب اعتراض متقاضیان شده بود .

    مسعود یگانه ، سرپرست فرمانداری خلخال نیز در این جلسه استفاده از ظرفیت کاری و فنی بنیاد مسکن استان اردبیل را فرصتی مغتنم برای اجرای طرح‌های عمران شهری شهرداری ذکر کرد و افزود : تجربه موفق کسب شده از اجرای طرح‌های عمرانی قبلی شهرداری از سوی این نهاد انقلابی در خلخال مسئولان این شهرستان را به اجرای موفق سایر طرح‌های عمرانی توسط بنیادمسکن استان اردبیل امیدوار کرده است .




    مطالب مرتبط

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از افتتاح ۹۶۰۰ واحد مسکونی در استان خبر داد .

    |

    با همکاری اداره ثبت‌ اسناد و املاک تاکنون ۲۴۴ هزار و ۳۷۳ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۳ هزار و ۴۷۸ جلد سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در آذربایجان شرقی صادر شده‌ است .

    |

    این تفاهم‌نامه با همکاری بنیاد مسکن ، کمیته امداد و بسیج سازندگی برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی مددجویان بوده که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده و تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۳ هزار واحد به جامعه هدف تحویل می‌شود .

    |

    پست بودن مناطق جنوب استان و همترازی با سطح دریا ، ریسک وقوع سیل در این مناطق را با هر بارندگی به‌ شدت افزایش داده است و تعریف کدهای ارتفاعی متناسب با این شرایط را برای ساخت و سازهای روستایی ضروری ساخته‌ است . سال گذشته اعتبارات مناسب را در جهت بهسازی و ایمن سازی ۷۰ هوتک در جنوب ...

    |

    نظرات کاربران