در حال بارگذاری ...
  • افتتاح و کلنگ زنی ۴۵ پروژه عمرانی بنیاد مسکن استان زنجان در هفته دولت

    این نهاد با ترویج مقاوم سازی ، آموزش و ارتقای دانش فنی روستایی در پیشگیری از حوادث نقش مهمی داشته و با ارائه خدمات فنی ، پشتیبانی و اعطای تسهیلات بانکی و وجوه بلاعوض به موضوع بازسازی ، نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی تاکید جدی دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی این نهاد انقلابی در راستای توسعه و آبادانی و محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۵۰  میلیارد ریال طی هفته دولت خبر داد .

    رضا خواجه ای به اشاره به پروژه‌های در دست افتتاح بنیاد مسکن استان زنجان اظهار کرد : بهسازی و بازسازی مسکن روستایی ، احداث مسکن محرومین ، اجرای طرح هادی و احداث خانه عالم از جمله پروژه هایی است که در این ایام به بهره برداری می رسد .

    وی با بیان اینکه ، در این ایام ۶ پروژه اجرای طرح هادی در شهرستان‌های ماهنشان ، ایجرود ، خدابنده و سلطانیه و همچنین یک پروژه احداث خانه عالم روستای تسکین شهرستان طارم افتتاح می شود ، ادامه داد : امروزه طرح هادی روستایی مهمترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است که علاوه بر جنبه‌های کالبدی روستاها ، جنبه‌های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی مورد توجه قرار می گیرد که خوشبختانه در این راستا بنیاد مسکن با اجرای طرح هادی توانسته گام های مطلوبی در راستای رفع محرومیت مناطق روستایی ، ارتقای سطح و کیفیت زندگی روستائیان بردارد .

    خواجه ای در ادامه از افتتاح واحدهای مسکونی مقاوم‎سازی و بازسازی شده روستایی و همچنین مسکن محرومین در سطح شهرستان های این استان در هفته دولت خبر داد و گفت : ۳۸ پروژه مسکن روستایی نیز از اعتبارت حوادث بازسازی و طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در این ایام در شهرستان های زنجان ، ابهر ، ماهنشان ، ایجرود ، طارم ، سلطانیه ، خرمدره و خدابنده افتتاح خواهد شد .

    مدیرکل بنیاد مسکن استان ، بهسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی را از اولویت‌های اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد : این نهاد با ترویج مقاوم سازی ، آموزش و ارتقای دانش فنی روستایی در پیشگیری از حوادث نقش مهمی داشته و با ارائه خدمات فنی ، پشتیبانی و اعطای تسهیلات بانکی و وجوه بلاعوض به موضوع بازسازی ، نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی تاکید جدی دارد .




    مطالب مرتبط

    با توجه به آنکه سهمیه ۳۵۰ میلیون تومانی سال ۱۴۰۲ به ازای هر واحد و معرفی به بانک‌های عامل تا خردادماه امسال به اتمام می‌رسد ، پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن تا ۴۰۰ میلیون تومان را آماده کرده‌ایم که به دولت ارائه خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت : استان تهران شامل ۵٣٠ روستا است که تمام روستاهای تهران طرح هادی دارند و سال گذشته ۶٢ طرح ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت : از مجموع ۳۳۲ هزار واحد مسکن روستایی استان ، ۸۵ درصد از این واحدها ...

    |

    تعهد بنیاد مسکن در استان زنجان واگذاری زمین به ۲۰ هزار قطعه است که سهمیه امسال برای ۱۰ هزار قطعه و واگذاری به متقاضیان تامین شده است . امروز عملیات آماده سازی این اراضی آغاز می شود و آماده واگذاری به متقاضیان است که باید این واگذاری‌ها با ثبت‌نام از طریق سامانه saman.mrud.ir انجام ...

    |

    نظرات کاربران