در حال بارگذاری ...
  • آماده سازی ۱۶ طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری برای افتتاح در هفته دولت

    از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون از مجموع ۵۷۳ روستای بالای ۲۰ خانوار استان در ۳۸۵ روستا با اعتبار ۱۸۸ میلیارد تومان طرح هادی روستایی اجرا شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت : ۱۶ طرح هادی روستایی در استان با اختصاص اعتبار ۱۰۵ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود .

    فرشید ریاحی سامانی با اشاره به پروژه‌های هفته دولت اظهار داشت : اجرای طرح هادی در روستاهای میهه و قنبرسینی شهرستان کوهرنگ ، روستای کلکله در شهرستان کیار ، روستای نوآباد شهرستان شهرکرد ، روستای شیخ‌شبان شهرستان بن ، روستای یاسه‌چای شهرستان سامان ، روستاهای ورکهله ، دهنو میلاس ، دلی ، شهرک امام خمینی(ره) ، سلمانک سفلی ، امام‌آباد رودشت ، حسین‌آباد و شهرک فجر در شهرستان لردگان و روستاهای قلعه‌درویش و دورک قنبری شهرستان اردل به بهره‌برداری می‌رسد .

    وی ادامه داد : از دیگر پروژه‌های این نهاد در هفته دولت آغاز عملیات سه طرح هادی در روستاهای عزیزآباد علیا ، قراب و سرمازه شهرستان اردل با اعتباری افزون بر ۱۶ میلیارد ریال است .

    از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون از مجموع ۵۷۳ روستای بالای ۲۰ خانوار استان در ۳۸۵ روستا با اعتبار ۱۸۸ میلیارد تومان طرح هادی روستایی اجرا شده است .

    طرح هادی روستایی با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران نقاط روستایی تهیه و اجرا می‌شود و رسالت اصلی آن آبادانی روستاها و کمک به ترویج طرح‌های عمرانی است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    با همکاری اداره ثبت‌ اسناد و املاک تاکنون ۲۴۴ هزار و ۳۷۳ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۳ هزار و ۴۷۸ جلد سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در آذربایجان شرقی صادر شده‌ است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار سمنان با حضور در دو پروژه ۱۶۰ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۱۶۰ واحدی فجر آخرین روند اجرایی پروژه ها و پیشرفت ...

    |

    از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

    |

    تسهیلات مسکن روستایی از بهمن ماه سال گذشته بعد از طی مراحل اداری اخذ تضامین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به ۹ بانک عامل ابلاغ و آغاز شد . اما از اول دی ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی آغاز و در این مدت حدود ۳ ماه بیش از ۲۶۰ هزار نفر به بانک ها برای وام مسکن ...

    |

    نظرات کاربران