در حال بارگذاری ...
  • اعلام زمان برگزاری انتخابات هئیت مدیره نظام کاردانی ساختمان استان یزد

    انتظار می رود با همت و تلاش این تیم فعال ، دلسوز و توانمند شاهد برگزاری یک انتخابات بی حاشیه آرام و منسجم باشیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در نشست مشترک امروز هئیت های نظارت و اجرایی پنجمین دوره انتخابات هئیت مدیره و بازرس نظام کاردانی ساختمان استان یزد زمان برگزاری انتخابات ، روز پنجشنبه ۱۸ شهریور امسال اعلام شد .

    در این نشست مشترک که به ریاست یادگاری مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد برگزار شد به بررسی اقدامات صورت گرفته در خصوص برگزاری این انتخابات ، زمان و نحوه برگزاری آن پرداخته شد .

    در ابتدای این جلسه خواجه رضایی معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان ، گزارشی از مصوبات نشست های قبلی ارائه کرد و افزود : در ابتدای امر از علاقمندان به مشارکت در هئیت اجرایی دعوت بعمل آمد و پس از رای گیری رئیس ، دبیر و نایب رئیس هیات اجرایی انتخاب و طی فراخوان عمومی از اعضای نظام کاردان های ساختمان استان جهت کاندیداتوری این انتخابات دعوت بعمل آمد .

    در ادامه فلاح رئیس اداره نظام مهندسی ، مقررات ملی و کنترل ساختمان به میزان مشارکت کاردان های ساختمان در این دوره از انتخابات پرداخت و گزارشی از تعداد ثبت کنندگان را به تفکیک رشته ارائه کرد .

    وی افزود: از مجموع  کل اعضای نظام کاردان ها ساختمان استان تعداد ۱۹ نفر ثبت نام نمودند که مراحل استعلام آنها انجام و در مرحله بررسی صلاحیت است .

    رئیس هئیت نظارت بر انتخابات خاطرنشان کرد : انتظار می رود با همت و تلاش این تیم فعال ، دلسوز و توانمند شاهد برگزاری یک انتخابات بی حاشیه آرام و منسجم باشیم .

    رضا یادگاری با اشاره به برگزاری هرچه بهتر این انتخابات به اعضای هئیت اجرایی این ماموریت را داد تا با بررسی کارشناسانه و مطابق با ضوابط و مقررات ابلاغی ، نحوه رای گیری و مکان برگزاری انتخابات را بررسی و به اطلاع دینفعان برسانند . بر اساس تصمیم مشترک هئیت های اجرایی و نظارت ، زمان برگزاری انتخابات روز پنجشنبه ۱۸ شهریور سال جاری مشخص و مقرر شد از از طریق ارسال پیامک به اطلاع اعضای سازمان نظام کاردانی ساختمان رسانده شود .

    این مقام مسئول ضمن قدردانی از زحمات همه دست اندرکاران برگزاری این انتخابات ، آرزوی توفیق برای  یکایک فعالان در حوزه ساخت و ساز استان یزد نمود و ابراز داشت به امید خدا با مشارکت حداکثری و حضور و تلاش مضاعف کاردان ها و مهندسان ساختمان شاهد ساخت و سازهای با کیفیت و مقاوم باشیم .




    مطالب مرتبط

    اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در سال گذشته بیش از ۱۶۲۳ پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی ساختمان در خوزستان صادر کرده است .

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان تلاش کرده است تا در بازنگری و تدوین مقررات ملی ساختمان ، موضوعات مهمی از جمله حفظ سرمایه‌های ملی، رشد و توسعه فناوری ، روزآمدی مصالح و تجهیزات ، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ارتقای ایمنی را مورد توجه قرار دهد .

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    همکاری دو کشور ایران و ژاپن در خصوص بهسازی لرزه‌ای بیمارستان‌ها در قالب بخشنامه و ضوابط برای ساخت سایر پروژه‌های بیمارستانی نیز در دستور کار قرار گرفته است .

    |

    نظرات کاربران