در حال بارگذاری ...

تخصیص بیش از ۴۷ میلیارد ریال قیر برای آسفالت معابر شهری در خراسان شمالی

بیش از ۲۳ میلیارد ریال قیر نیز در مجتمع های مسکونی مسکن مهر در شهرهای بجنورد ، اسفراین و شیروان اختصاص پیدا کرده است که برای آماده سازی مجتمع های مسکن مهر هزینه خواهد شد . هدف از مرمت و بهسازی بافت های ناکارآمد شهری ، ارتقای کیفیت زندگی و زیست پذیری شهری است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تخصیص بیش از ۴۷ میلیارد ریال قیر برای آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی شهری و مجتمع های مسکن مهر در شهرهای استان خبر داد .

قاسم قاسمی از تخصیص بیش از ۴۷ میلیارد ریال قیر برای آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی شهری و مجتمع های مسکن مهر در شهرهای استان خبر داد و گفت : از این ۴۷  میلیارد ریال ، ۲۴ میلیارد ریال آن مربوط به آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی شهری در استان است که در شهرهای اسفراین ، آشخانه ، بجنورد ، جاجرم ، شیروان و فاروج تأمین شد و آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی در بافت های ناکارآمد شهری شهرهای مذکور بزودی آغاز خواهد شد .

وی به تفکیک اعتبار ۲۴ میلیارد ریال قیر در شهرهای استان اشاره کرد و افزود : در شهر اسفراین ۳ میلیارد ریال ، آشخانه ۲ میلیارد ریال ، بجنورد ۱۰ میلیارد ریال ، جاجرم ۲ میلیارد ریال ، شیروان ۵ میلیارد ریال و فاروج ۲ میلیارد ریال قیر تأمین شده است .

قاسمی همچنین اضافه کرد : بیش از ۲۳ میلیارد ریال قیر نیز در مجتمع های مسکونی مسکن مهر در شهرهای بجنورد ، اسفراین و شیروان اختصاص پیدا کرده است که برای آماده سازی مجتمع های مسکن مهر هزینه خواهد شد . هدف از مرمت و بهسازی بافت های ناکارآمد شهری ، ارتقای کیفیت زندگی و زیست پذیری شهری است .

گفتنی است امسال در مجموع ۱۷ پروژه بازآفرینی شهری با اعتباری افزون بر ۱۰۶ میلیارد ریال در خراسان شمالی اجرا خواهد شد .




مطالب مرتبط

احیا و بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری از موضوعات مهمی است که در استان دنبال می‌شود . بازآفرینی شهری به عنوان یک مصوبه مهم از مجلس هشتم دنبال شد و اکنون می‌توان از تجارب استان‌های موفق در این زمینه استفاده کرد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه در سال گذشته از حدود ۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر ، ۱۸ هزار و ۸۰۰ واحد ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان با تاکید بر اینکه اولویت دولت چهاردهم تامین مسکن اقشار نیازمند و کم درآمد جامعه است ، از ...

|

در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ ، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای اخذ تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده به بانک معرفی شده‌اند .

|

پس از اطمینان از قرارگیری ملک در بافت فرسوده متقاضی می‌تواند از حمایت‌های صدور مجوزها و انشعابات ، حمایت و کمک‌های مالی (وام)، حمایت و کمک‌های شهرسازانه (کالبدی) و واحد در مقابل زمین و یا واحد معوض ، استفاده کنند .

|

نظرات کاربران